DESK Pubquiz 2019

Locatie Clubhuis
DESK Pubquiz 2019
Inschrijving NU gestart!
Het Quizgenootschap van de DESK Pubquiz heeft al menig vergadering achter de rug en heeft al een volle Voetbalquiz vol hilarische, legendarische, wetenswaardige en gruwelijke vragen verzameld. Op 15 februari zal de kantine van DESK weer vol zitten met heel wat jaren aan voetbalknowhow tijdens de 4e editie van de vv DESK Pubquiz.

Om 19:30 uur kunnen alle deelnemende teams zich aanmelden en vervolgens zal om 20:00 uur het fluitsignaal klinken voor de aftrap van de vv DESK Pubquiz 2019. Wil jij met (max.) 4 teamspelers erbij zijn, schrijf je dan nu in. Er is beperkt plaats voor het aantal teams dus geef je snel op!

Deelname is €25,- per team welke maximaal uit 5 spelers mag bestaan. Het inschrijfgeld kan op 15 februari om 19:30u voldaan worden bij het aanmelden van jouw team.

INSCHRIJVEN KAN HIERONDER, MITS JE BENT INGELOGD MET JE PERSOONLIJKE DESK-ACCOUNT. (meer info over het aanmaken van een MyClub/DESK-account vind je hier)

En dan nog dit: kun je niet inloggen of heb je een probleem met het inschrijven? Stuur dan een mail voor jouw inschrijving naar vvdeskpubquiz@hotmail.com met de teamnaam en alle namen vd spelers.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 10-02-2019.