Vrijwilligersavond

Tijdstip 20:00 - 23:00 uur
Locatie Clubhuis
Vrijwilligersavond
Een avond voor alle vrijwilligers.

De traditionele vrijwilligersavond vindt dit jaar plaats op vrijdag 12 april 2019. Het is sinds 1997 gebruikelijk dat een onderdeel van die bijeenkomst bestaat uit de huldiging van “De Vrijwilliger(s) van het Jaar”. Deze wordt toegekend door de leden zelf. De leden kunnen kandidaten voordragen aan het bestuur. De benoeming gebeurt door het dagelijks bestuur. Het programma voor die avond komt t.z.t. op onze website te staan.

Het bestuur hecht er grote waarde aan om op 12 april zoveel mogelijk vrijwilligers van onze vereniging te ontmoeten. Het benoemen van een van hen moet gezien worden als een compliment aan alle medewerkers binnen onze club. Zij vormen immers ”het voornaamste kapitaal” van DESK. Het bestuur nodigt alle vrijwilligers uit om op die avond aanwezig te zijn, vergezeld van hun partner. We denken aan leden van de commissies, trainers, coördinatoren en leiders van elftallen, wedstrijdsecretarissen, leden die betrokken zijn bij de privatisering en bestuursleden. Mocht er een DESK medewerker(ster) zijn die vindt dat hij/zij niet tot genoemde categorieën behoort en zichzelf wel vrijwilliger |(ster) acht, hij/zij is van harte welkom op de vrijwilligersavond.

Hoe gaat de verkiezing in zijn werk?

Als u als DESK lid vindt dat een bepaald iemand de eretitel  “Vrijwilliger van het jaar” verdient, dan is een bericht met een korte motivatie waarom u hem of haar wilt voordragen aan het bestuur voldoende. De sluitingstermijn is 31 maart. De voordracht kan alleen schriftelijk gebeuren via email of brief aan

secretaris@vvdesk.nl

Secretariaat v.v. DESK