Commissieleden Toernooien & Evenementen Seniorenvoetbal gezocht!

Commissielid Toernooien & Evenementen Senioren

(2 of meer personen m/v, tijdsbesteding gemiddeld <1 u per week)

Functieomschrijving

De commissie Toernooien & Evenementen valt binnen de afdeling Seniorenvoetbal van vv DESK onder leiding van voorzitter Max Mertens. De commissie is verantwoordelijk voor alle toernooien en evenementen voor het seniorenvoetbal binnen onze voetbal vereniging.

Jullie belangrijkste taak is het organiseren en begeleiden van toernooien en evenementen in de breedste zin van het woord. Het is uiteraard ook mogelijk om vrijwilligers te zoeken voor ideeën.

Op dit moment schreeuwt onze vereniging om jullie hulp. Er moeten zaken worden georganiseerd!

Hoe dit precies in z’n werk gaat, kan tijdens een persoonlijk gesprek verder worden toegelicht.

Competenties:

• Organiseren leuk vinden;
  • Communicatief vaardig;
  • Organisatorisch redelijk tot goed;
  • Met budgetten kunnen werken.

Lijkt het jou leuk om onderdeel uit te maken van deze commissie?

Neem dan contact op met Voorzitter van de afdeling Senioren Max Mertens via seniorenvoetbal@vvdesk.nl.