Condoleance

Annie Hübben
-

Annie Hübben, onze medewerkster in het clubhuis, is vandaag vrijdag 2 november overleden. Haar uitvaart in de kerk Martelaren van Gorkum, Erasstraat te Kaatsheuvel, vindt plaats op woensdag 7 november om 13.30 uur. Aansluitend is er een afscheidsbijeenkomst in het clubhuis van haar vereniging, v.v. DESK. Na ontvangst van de rouwkaart zal die z.s.m. gepubliceerd worden.

Voeg een condoleance toe

Condoleances

Joep Van Nieuwstadt 7 november 2018 15:54
Onze seniorenleden waren in grote getalen aanwezig tijdens de uitvaart.
Met hen was Annie vele jaren actief op woensdagochtend bij TC Boemerang. Zij zullen haar heel erg missen. Sterkte aan de Familie en alle Dessers, namens de tennisvereniging!
Gerben Burgmans 7 november 2018 10:33
Een eer dat ik deze lieve vrouw heb mogen kennen. Altijd oprecht geïnteresseerd en behulpzaam om ons te helpen op de club. De trots waarmee ze sprak, met glimmende ogen, over haar (klein) kinderen was hartverwarmend. Annie, rust zacht dat heb je zeker verdiend.
Peter Roelen 7 november 2018 10:07
Annie, tijdens mijn voorzitterschap heb ik ervaren hoe jij op een menselijke manier leiding gaf aan het clubhuis. met een enorme gedrevenheid ,zorg en betrokkenheid met het personeel en alle leden binnen de vereniging. Niets was jou te veel. Je was de verbindende factor binnen het clubhuis gebeuren. Ik zal jouw vertrouwde gezicht achter de bar erg gaan missen. Annie bedankt!!!!. Ik zou het bestuur, die dit ongetwijfeld zal lezen, vanaf deze plaats willen voorstellen om jou postuum een onderscheiding te geven voor al die jaren dat je zoveel betekend hebt voor onze vereniging. Familie en vrienden van Annie heel veel sterkte om dit grote verlies te dragen, nu, maar ook zeker in de toekomst..
Sandra 7 november 2018 07:41
De wereld mist een fijne vrouw, Desk mist een geweldige medewerkster, de klein kinderen missen hun super oma en de kinderen een lieve moeder. De hemel heeft er veel te vroeg een stralende ster bij. Heel veel sterkte en kracht om dit verlies te verwerken.
Annie rust zacht.
Liefs Sandra
Fam Smout 6 november 2018 20:17
Bedankt Annie , omdat wij kennis met je mochten maken.
Familie en kennissen Sterkte R.I.P lief en warm vrouwke.
Jacques van Heijst 5 november 2018 21:35
De hemelpoort is versierd met een geel-blauw lint.

'Kopje thee?'. Annie wist precies wat ik lekker vind als er weer eens een bespreking in het clubhuis was. Niet alleen mij, maar alle stamgasten kende zij op haar duimpje. Annie, toonbeeld van gastvrijheid en gezelligheid. Voorbeeld van bescheidenheid maar tevens een enorme verantwoordelijkheid voelend voor ONS clubhuis.

Ongeveer 20 jaar geleden hebben wij elkaar leren kennen mede in verband met de uitreiking van de Josef Hübben-bokaal. Jij vond het niet nodig om deze zelf uit te reiken, maar ik wel. Bewonderingswaardig zoals je dit jarenlang hebt gedaan, jij werd zo ook een voorbeeld voor de jeugd bij DESK. Een rol die ik je nog lang had gegund maar dat is jou niet meer gegeven. Na een ongelijke strijd - sommige wedstrijden blijkt een mens niet te kunnen winnen - moeten we afscheid van je nemen. Met pijn in het hart en dierbare herinneringen, met tranen in mijn kopje thee ...

Rust zacht, lieve Annie.
Ben van Beers Drunen Erelid vv DESK 5 november 2018 18:49
Ruim 25 jaar hebben we nauw samen mogen werken. Altijd stond je klaar voor ons bestuur maar ook altijd voor onze sponsoren. Elke thuiswedstrijd ervoor zorgdragen dat men niets tekort kwam. Top DESK service begreep je als geen ander. Ik durf te zeggen, namens mijn team van de voormalige Sponsorcommissie Ad van Beek, Peter van Seeters, Bas Smits, Eric van Dommelen en Joost van Boxtel, Annie bedankt voor alles en alle momenten dat je altijd tijd had voor een praatje en op de hoogte willen zijn van alle ontwikkelingen. Rust Zacht.
Joep van Hedel 5 november 2018 07:49
Rust zacht Annie, bedankt voor alles. Een lieve en hardwerkende vrouw die altijd klaarstond voor de club! We gaan haar zeker missen..
cees schoenmaker 5 november 2018 07:32
meer dan 20 jaar mee mogen werken in het clubhuis,
gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte voor alle nabestaanden
cees en jose
Rene van Riel 4 november 2018 20:40
Annie was echt een leuke, lieve en warme vrouw!
Familie gecondoleerd en ontzettend veel sterkte voor nu en de komende periode!!