Condoleance

Annie Hübben
-

Annie Hübben, onze medewerkster in het clubhuis, is vandaag vrijdag 2 november overleden. Haar uitvaart in de kerk Martelaren van Gorkum, Erasstraat te Kaatsheuvel, vindt plaats op woensdag 7 november om 13.30 uur. Aansluitend is er een afscheidsbijeenkomst in het clubhuis van haar vereniging, v.v. DESK. Na ontvangst van de rouwkaart zal die z.s.m. gepubliceerd worden.

Voeg een condoleance toe

Condoleances

Nicole Kemmeren 4 november 2018 20:23
Altijd tijd voor een praatje, altijd geïnteresseerd. We zullen je missen in de kantine lieve Annie. Rust zacht.
Veel sterkte met dit grote verlies.
Marten Krikken 4 november 2018 20:11
Voor Annie was geen zee te hoog. Zo bescheiden als zij zelf was, zo herkenbaar en betrouwbaar was zij in haar handelwijze. Een gevoelig verlies voor onze club. Annie was gewoon een positief mens. Mijn gedachten gaan uit naar haar familie en allen die haar in het hart hebben gesloten. Veel kracht en sterkte toegewenst.
Maurice Simmerok 4 november 2018 12:28
Wat een verdrietig moment en wat een gemis. Lieve Annie, fantastisch mens!!! We gaan je enorm missen. Sterkte voor alle familie en vrienden!
Jos Hermsen, Old Stars DESK 4 november 2018 11:48
Ik heb Annie maar een korte tijd mee mogen maken met de Old Stars maar daarin heeft ze al een onuitwisbare indruk achter gelaten!
Desk en iedereen rondom Annie zullen haar enorm missen!
We wensen iedereen heel veel sterkte toe met dit enorme verlies!
Richard van Noije 4 november 2018 00:55
Afgelopen vrijdag bereikte mij ook het verschrikkelijke nieuws dat Annie was overleden. Altijd zorgzaam,tijd voor een praatje en vooral ook de dragende kracht achter onze kantine! Als ik namens de veteranenafdeling praat,stond Annie altijd samen met Sjouwkje klaar als wij onze afsluitende BBQ hadden, in de ochtend koffie en in de middag ons biertje werd door haar verzorgt. Opruimen was volgens haar niet onze taak en ook daar zorgde ze voor!! Annie we zullen je missen,rust zacht. Verders wens ik heel de familie veel sterkte in deze periode.
Susanne Landzaat 3 november 2018 20:46
Wat ontzettend verdrietig....geen woorden voor.....zo’n lief en goed mens....wat zul je gemist worden lieve Annie.....
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
john Dingemans 3 november 2018 18:55
altijd vrolijk, altijd een praatje, mooie persoonlijkheid , we zullen je missen Annie
kor zijlmans 3 november 2018 18:10
Annie kon nooit nee zeggen we zullen je missen rust zacht