Condoleance

Annie Hübben
-

Annie Hübben, onze medewerkster in het clubhuis, is vandaag vrijdag 2 november overleden. Haar uitvaart in de kerk Martelaren van Gorkum, Erasstraat te Kaatsheuvel, vindt plaats op woensdag 7 november om 13.30 uur. Aansluitend is er een afscheidsbijeenkomst in het clubhuis van haar vereniging, v.v. DESK. Na ontvangst van de rouwkaart zal die z.s.m. gepubliceerd worden.

Voeg een condoleance toe

Condoleances

Ron Damen 3 november 2018 12:23
Lieve Annie, Dank je voor je betrokkenheid, zorgzaamheid, vriendschap, gezellige koffie momenten en je fantastische inzet voor de club. Heel veel sterkte familie en vrienden met het verlies van deze lieve vrouw .

Ron Corine Nienke Fenna Damen.
Wilma 3 november 2018 11:59
Heel veel sterkte voor iedereen
Ronald Theeuwes 3 november 2018 10:29
Rust zacht

Familie veel sterkte in deze tijd
Patrick klis 3 november 2018 10:19
Lieve Annie, Rust zacht!
Ghislaine Dekkers 3 november 2018 09:58
“ Ons Annie” ....ineens ben je er niet meer! Altijd vriendelijk, altijd behulpzaam en altijd in voor een dolletje! Rust zacht!
Angela van Dieen 3 november 2018 09:09
Lieve Annie, de hemel had een engel nodig. Heel veel sterkte voor iedereen, wat een gemis.
Niels en Marjon Jansen 3 november 2018 08:34
Wat een groot verlies! Een lieve vrouw met een geel blauw hart! Heel veel sterkte voor de familie!
Marc Janssen 3 november 2018 08:05
Waneer woorden tekort schieten
Een leegte ontstaat
Nooit meer jouw ontwapenende lach

Dan is dat nu

Rust zacht lieve Annie
Ton brouwers 2 november 2018 22:43
Lieve Annie. Wat zal je een gemis zijn voor ons clubke. Wat hebben we samen veel gepraat en gelachen . Je hielp altijd mee als we weer wat geregeld hadden met de feestcommissie. Jij was het gezicht van desk. Altijd in voor een praatje of een dolletje. Lieve Annie bedankt voor je warme woorden, je belangstelling en intresse voor alles en iedereen, je liefde voor onze club. Rust zacht.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor kinderen kleinkinderen en familie.
Fam. Van der Lee 2 november 2018 22:20
Lieve Annie, gezicht van het clubhuis, moeilijk voor te stellen dat ze er niet is voor een gezellig praatje of oprechte belangstelling. Rust zacht Annie. Veel sterkte gewenst voor alle familieleden en vrienden.