Condoleance

Annie Hübben
-

Annie Hübben, onze medewerkster in het clubhuis, is vandaag vrijdag 2 november overleden. Haar uitvaart in de kerk Martelaren van Gorkum, Erasstraat te Kaatsheuvel, vindt plaats op woensdag 7 november om 13.30 uur. Aansluitend is er een afscheidsbijeenkomst in het clubhuis van haar vereniging, v.v. DESK. Na ontvangst van de rouwkaart zal die z.s.m. gepubliceerd worden.

Voeg een condoleance toe

Condoleances

Sjoukje 2 november 2018 21:34
Woorden vinden voor iets wat je niet kunt bevatten. Een bijzondere vrouw is ons ontvallen. Een voorbeeld. Rust zacht lieve Annie. Gecondoleerd lieve familie heel veel kracht en sterkte toegewenst.
Wim Nuijten 2 november 2018 21:01
Een prachtig mens is ons ontvallen. Annie omringde iedereen binnen DESK met een ongekende warmte. Onvervangbaar. Onvergetelijk. Ongelofelijk dat we haar voor altijd zullen moeten missen. Onbeschrijfelijk dat haar familie haar voor altijd zal moeten missen. Onze gedachten zijn bij haar familie en we wensen hen alle sterkte toe.

Wim, Annemieke, Wouter, Julia en Wessel Nuijten.
Sanne Klerx 2 november 2018 20:38
Lieve Annie, ik schrik er van, wat een gemis gaat dit zijn! Een geweldige vrouw, altijd oprecht geïnteresseerd, betrokken bij iedereen en altijd in voor een gezellig praatje ! Ik heb veel fijne herinneringen aan de tijd dat we samen gewerkt hebben.
Familie en vrienden, veel sterkte gewenst met dit enorme verlies!
De haasjes 2 november 2018 20:36
Onvoorstelbaar en onbegrijpelijk.
Bart mathijssen 2 november 2018 20:30
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst met het verlies van deze prachtige vrouw.
George van der Horst 2 november 2018 20:15
Beste familie van Annie,
Wij zijn thuis heel erg geschrokken. Annie was voor mij en mijn kinderen de lieve glimlach, de Annie die alle namen kende, de Annie die naar de wedstrijd vroeg. Wij gaan haar enorm missen. Een dame met een geel-blauw maar vooral gouden hart.
Wij wensen iedereen heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

George, Audry, Nathan, Noah, Aaron en Joshua van der Horst
Jac en Jannie Klerx 2 november 2018 20:14
Wat een verschrikkelijk bericht !
Een fantastische vrouw is ons ontvallen. Eind augustus nog met volle moed de strijd aangegaan met deze vreselijke ziekte.
Wat hebben we ontzettend veel aan Annie te danken. Haar positieve instelling en niet aflatende inzet voor haar omgeving zijn een voorbeeld voor velen. Ik heb heel veel jaren met Annie mogen samenwerken. Annie regelde mede de bezetting, inkoop, schoonmaak van het clubhuis. Zelf was ze meerdere keren per week gastvrouw aan de bar en sponsorhome. Je kon altijd op haar rekenen.
Zij was DE stabiele factor in de belangrijkste DESK omgeving, het clubhuis.
Annie was de ' moeder ' van DESK. Iedereen die Annie kende, hield van haar. Annie kon heel veel geven, zonder dat ze er iets voor terug verlangde. Dat Annie bij haar DESK kon zijn, was voldoende.
We hebben Annie de laatste maanden al enorm gemist, we zullen haar blijven missen.

Het grootste gemis treft haar naaste familie.
We wensen hun heel veel sterkte nu en de komende tijd.

Rust zacht Annie.
Hester Clijsen 2 november 2018 20:13
Onze lieve Annie stond elke woensdagavond klaar met heerlijke nootjes en een gezellig praatje met ons roseteam...We gaan haar erg missen....Sterkte voor de familie en vrienden...

Rust zacht Annie
Noortje 2 november 2018 20:09
Gecondoleerd met dit grote verlies. Wat zullen we deze lieve vrouw gaan missen.
Familie Vos 2 november 2018 20:02
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.