Condoleance

Annie Hübben
-

Annie Hübben, onze medewerkster in het clubhuis, is vandaag vrijdag 2 november overleden. Haar uitvaart in de kerk Martelaren van Gorkum, Erasstraat te Kaatsheuvel, vindt plaats op woensdag 7 november om 13.30 uur. Aansluitend is er een afscheidsbijeenkomst in het clubhuis van haar vereniging, v.v. DESK. Na ontvangst van de rouwkaart zal die z.s.m. gepubliceerd worden.

Het bestuur

Voeg een condoleance toe

Condoleances

Remco & Wendy en kinderen, 2 november 2018 19:13
Een groot verlies, een lieve vrouw Annie wat zullen wij u gaan missen.. Fam gecondoleerd met dit grote verlies, en wens jullie heel veel sterkte..!!!

Lieve Annie rust zacht!!!
John en Dorine Span 2 november 2018 19:11
Gecondoleerd familie met het verlies van deze lieve hardwerkende en voor iedereen altijd klaarstaande vrouw. Heel veel sterkte gewenst
Arnold Paashuis 2 november 2018 19:10
Nog geen twee weken geleden mochten we haar voor het laatst begroeten in het wedstrijdsecretariaat. Een beetje minder florissant dan we haar altijd hadden beleefd, maar wel nog altijd met de spirit die we van haar kenden. Nu dan heeft ze een ongelijke strijd moeten opgeven.

Geweldig was haar betrokkenheid met alles en iedereen binnen de vereniging, voor iedereen was er een luisterend oor. Wat zullen we haar gaan missen.

Maar nog groter zal het gemis zijn voor haar familie, kinderen en kleinkinderen.

Ik wil hen en alle vrienden en kennissen van Annie veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijden.

Annie, dank je wel voor alles.

Remco Van Loon 2 november 2018 19:08
Familie! Namens jo19 selectie.. Gecondoleerd, en wens jullie heel veel sterkte..

Rust in vrede Annie!!!
Bianca van Kuijk 2 november 2018 18:59
Gecondoleerd voor heel de familie. Wat deze lieve vrouw gemist worden door iedereen. Heel veel sterkte!
Christo Raesen 2 november 2018 18:57
Pracht mens, rust in vrede.
Karen 2 november 2018 18:52
Wat zal je gemist worden....
Familie en vrienden, heel veel sterkte met dit grote verlies
Jan en Henriette Donders 2 november 2018 18:50
Familie gecondoleerd. Wij gaan je enorm missen. Bedankt voor de fijne en gezellige samenwerking. ❤️
Peggy Floris 2 november 2018 18:39
Familie gecondoleerd. Schat van een vrouw. Een gemis voor ieder.
Wilfried en Karin 2 november 2018 18:39
Wat een groot verlies, wat een lieve vrouw en enorme inzet en betrokkenheid bij het clubhuis. Wat zullen wij haar enorm gaan missen!! Familie heel veel sterkte!