Condoleance

Annie Hübben
-

Annie Hübben, onze medewerkster in het clubhuis, is vandaag vrijdag 2 november overleden. Haar uitvaart in de kerk Martelaren van Gorkum, Erasstraat te Kaatsheuvel, vindt plaats op woensdag 7 november om 13.30 uur. Aansluitend is er een afscheidsbijeenkomst in het clubhuis van haar vereniging, v.v. DESK. Na ontvangst van de rouwkaart zal die z.s.m. gepubliceerd worden.

Het bestuur

Voeg een condoleance toe

Condoleances

Fam van Maurik 2 november 2018 17:55
Gecondoleerd met het grote verlies
Heel veel strekte toegewenst

Afz fam van Maurik
Bert van Deelen 2 november 2018 17:54
Gecondoleerd, veel sterkte voor de familie.
Kitty werther 2 november 2018 17:53
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies. Rust zacht Annie .
Joke Leo Oomen 2 november 2018 17:53
Gecontroleerd met het verlies van jullie mama schoonmoeder en oma een geweldige vrouw is ons ontvallen.put kracht uit alle mooie momenten en bedenk dat er achter elke traan ook een hele mooie glimlach schuilt gaat.
Yann en Sabine van den Boomen - Oomen 2 november 2018 17:50
Heel erg veel sterkte voor de familie.
Fam Buitelaar 2 november 2018 17:41
Gecondoleerd. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Hennie Balvers 2 november 2018 17:40
Wat een geweldige vrouw is ons ontvallen!
Wat een verschrikkelijk verlies is het overlijden van Annie voor haar gezin, haar familie, haar vrienden en kennissen en voor onze voetbalvereniging, voor ons clubke, voor DESK.
Al mijn hele leven ken ik Annie: in eerste instantie als mama van Günther, toen ik leider was van DESK-E1 en DESK D2, het elftal waarin hij speelde.
Vervolgens als de echtgenote van Joseph, naar wie een prachtige bokaal werd genoemd, die door haar uitgereikt werd aan een talentvolle en/of zich manifesterende jeugdspeler tijdens de jaarlijkse ALV.
En tenslotte als de moeder van het DESK-clubhuis: wat was alles altijd goed geregeld, wat konden wij met z'n allen trots zijn op ons "Annie-clubhuis".
Mijn gedachten gaan terug naar alle momenten waarop ik met Annie contact had: zonder uitzondering allemaal prachtige herinneringen aan een fantastische vrouw.
Moge de herinnering aan Annie ons allen, haar kinderen, hun partners en de kleinkinderen natuurlijk op de eerste plaats, de kracht geven om dit grote verlies de plaats te geven die Annie ten volle heeft verdiend. Rust zacht, Annie.