Medewerkers gezocht voor onze accommodatie

Accommodatiebeheerders gezocht

Vrijwel dagelijks wordt er getraind en worden er in het weekend wedstrijden gespeeld op ons sportcomplex. Om alles in goede banen te leiden zijn er medewerkers nodig in en rondom de kleedaccommodatie. We zijn op zoek naar een of meerdere personen die in het weekend en/of op de dinsdag- en donderdagavond tijd beschikbaar hebben om een belangrijke functie te vervullen. Het gaat hier over het beheer van de kleedruimten, toezicht houden, gasten ontvangen, een aanspreekpunt zijn, zorgen voor een drankje tijdens de rust, kortom werkzaamheden te midden van het voetbalgebeuren.

Medewerkers onderhoudsploeg gezocht

Onder het genot van een kopje koffie met worstenbrood gedurende de pauze, zijn op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend een aantal accommodatiemedewerkers enkele uurtjes bezig met het onderhoud van ons sportpark. Dat bestaat onder andere uit opruimwerkzaamheden, kleine reparaties, schilderwerk, snoeien van heesters en struiken enz.

Ook hier zoeken we nog aanvulling van deze groep accommodatiemedewerkers.

Meld je nu aan!

Mocht jij je in willen zetten en deel uit willen maken van deze fantastische groep vrijwilligers?

Meld je dan nu aan via onderstaand adres. Ken jij iemand die niet weet wat hij met zijn/haar tijd moet doen, omdat hij/zij met pensioen of met de VUT is? Deel dan deze oproep.

Wij rekenen op jullie support en extra handjes voor de accommodatiemedewerkers en ons Sportpark Eikendijk.

Voor nadere informatie over beide werkzaamheden kan men terecht bij bestuurslid

Christ van Wezel.

T    0416 274807