Dringend verzoek omtrent trainingen en wedstrijden

Goals e.d. moeten van het veld!

Beste trainers/leiders/spelers,

Helaas gaan de trainingen niet zoals we willen. We willen daarom weer even laten weten wat we binnen DESK verwachten van de trainers/leiders:

Trainen op het juiste veld
Kijk svp op het trainingsschema (site en bij de kleedkamers) waar je team is ingedeeld (kijk iedere keer weer! Ivm wijzigingen). Mochten er andere activiteiten zijn, dan hangt er een aankondiging bij de kleedkamers.

Niet trainen op graswedstrijdvelden

Op de graswedstrijdvelden (A, C en D) kan niet getraind worden (ook niet voor een rondo, warming-up of onderlinge partijen). Deze velden worden alleen ingezet na goedkeuring van consul en wedstrijdsecretariaat (dus alleen voor wedstrijden, indien er groen licht is!).

Doeltjes van het veld af

Verder is het noodzakelijk dat de doeltjes (en ander materiaal) na een training van de velden worden gehaald, dit is een dringend verzoek van het onderhoudsteam.

We hopen op ieders medewerking!

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >

Afgelopen maandagavond trapte DESK een eerste sessie af met een jeugdteam en ouders ter bevordering van een Positief Voetbalklimaat.… Meer >