FIFA18 toernooi vrijdag 9 maart a.s.

Heb jij je al ingeschreven?

Iedereen kan zich inschrijven!

Om de deelnemers een flinke uitdaging te bieden qua tegenstanders is het toernooi voor aanstaande vrijdag uitgebreid. Iedereen kan zich inschrijven: dus ben jij een speler (ook jeugd), een ouder, een sponsor, een vrijwilliger of een rustend lid?

Schrijf je dan in voor deze unieke ervaring!

De avond, vrijdag 9 maart, begint om 19:00u tot ongeveer 22:30u.

Het doel is een E-Sport Toernooi voor de oudere DESK leden waar zij op een andere manier bezig zijn met voetbal. FIFA18 is erg in trek bij onze leden.

Naast het meespelen is het als toeschouwer ook geweldig om naar te kijken. Kortom een leuke, competitieve & sportieve avond voor de oudere leden van DESK!

Zoals aangegeven in de A.L.V. van januari 2024 leggen wij op deze avond de statutenwijzigingen van vv DESK voor aan onze leden.… Meer >

Afgelopen zaterdag werd er optimaal genoten op het terras voor de kantine en langs de velden. Meer >

Kraker DESK - Willem II met een positief tintje Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd DESK JO12-1 en Willem II onder leiding van… Meer >

DESK VR1 - Asperen (2-1) De dames van DESK kende een aardige puzzel op te lossen met de vele afwezigen in de selectie van de dames. Meer >