Nelis Dingemans overleden

Rust in vrede.

Op zondag 06 oktober 2019 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Nelis Dingemans. Nelis is de vader van DESK-rustend-lid John Dingemans en de opa van diens zoon Ron. In de vorige eeuw was Nelis jarenlang als jeugdleider actief bij onze vereniging. De crematie is op vrijdag 11 oktober om 09.30 uur in Crematorium Maaslanden in Nieuwkuijk.

Namens het bestuur en alle leden van DESK condoleren wij de familie Dingemans en wensen wij hen heel veel sterkte om dit grote verlies te verwerken.

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >

Afgelopen maandagavond trapte DESK een eerste sessie af met een jeugdteam en ouders ter bevordering van een Positief Voetbalklimaat.… Meer >