DESK JO17-1 ongeslagen kampioen in de Hoofdklasse!

Klasse boys!

DESK JO17-1 is zaterdagmiddag ongeslagen kampioen in de Hoofdklasse geworden! De ploeg van trainers Jelle Hakkert en Erik van Wattum en teammanger Jorgen Lips, speelde met 2-2 gelijk in Oisterwijk tegen nummer 2 Trinitas en dat was genoeg om het kampioenschap te vieren.

Namens DESK de felicitaties aan: Jelle Hakkert, Erik van Wattum, Jörgen Lips, Jetze Kemmere, Jules de Kock, Jelle Lips, Bram v/d Pas, Mees van der Pennen, Tom Rommens, Xander van Schaijk, Tayron Snoeren, Casper Standaert, Luuk Timmermans, Dave de Zeeuw, Stijn Timmermans, Joris Verschut en Senna van Wanrooy!

LEES HIER HET WEDSTRIJDVERSLAG.

En bekijk hier de sfeerfoto's die Dieter Cleijn maakte:

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >

Afgelopen maandagavond trapte DESK een eerste sessie af met een jeugdteam en ouders ter bevordering van een Positief Voetbalklimaat.… Meer >

Wat een animo

11-12-2023