Uitnodiging ALV

Wees welkom.

Een keer per jaar worden de leden van onze vereniging uitgenodigd voor het bijwonen van de A.L.V., de Algemene Leden Vergadering, een bijeenkomst waarin het bestuur verantwoording aflegt over het afgelopen seizoen en de plannen aankondigt voor het lopende seizoen. De A.L.V. is DE gelegenheid om hierop te reageren, vragen te stellen, voorstellen te doen.

Een van de hoogtepunten is het agendapunt ‘Huldiging jubilarissen’. Het is al jarenlang de gewoonte om leden die een bepaald aantal kroonjaren lid zijn te huldigen. Dat zijn er dit jaar 12. Daarbij worden ook de partner en familieleden uitgenodigd.

Het bestuur stelt het zeer op prijs als zoveel mogelijk leden de A.L.V. bezoeken. Voor een hapje en een drankje wordt uiteraard gezorgd.

Van harte welkom vrijdag 17 januari 20.00 u in ons clubhuis.

Het bestuur

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >