Buren van de Brandweer vlammen bij DESK!

Pyromaniacs zetten de Eikendijk in vuur en vlam.

Afgelopen zaterdagavond had de Feestcommissie van DESK een heerlijke avond georganiseerd. Om half negen gingen de deuren van de kantine open. Een gezellig publiek stroomde het clubhuis van DESK binnen om van de Hollandse Avond te gaan genieten. De aftrap werd verzorgd door de Pyromaniacs uit de Kets: de Buren van de Brandweer! Gelijk als het mengpaneel open gaat spat het vlambare geluid als partybrandstof door de speakers.

Het aanwezige publiek gaat Helemaal Leip en het kwartet schakelt door naar de Vijfde Versnelling. Het publiek ging uit zijn pan met bekende hits van de Buren. De tap aan de Eikendijk bezwijkt bijna aan het hoge taptempo en op de bar vlogen de Pilsjes voor de VAT in rap tempo door om de keeltjes goed te smeren.

Na ruim een uur vertrok het kwartet naar het volgende feestgelegenheid in België. De Buren van de Brandweer werden muzikaal opgevolgd door Desser Rob Grijsbach die zijn show met het clublied van DESK startte. De sfeer zit er goed in en het barpersoneel liet de tap goed lopen. Robke vervolgde zijn show met bekende hits en liet de temperatuur in de kantine goed oplopen door de feestende menigte.

De avond werd afgesloten met een spetterend optreden van Thom Craane. De scheidsrechter bij DESK had zijn keel goed gesmeerd en liet het aanwezige publiek genieten van een heerlijke show.

Nadat Thom zijn laatste noten uit zijn keeltje gezongen had werd een geslaagde Hollandse Avond afgesloten.

Publiek bedankt voor jullie gezellige aanwezigheid en ook dank aan alle vrijwilligers die deze avond mogelijk hebben gemaakt. Het barpersoneel van de avond, Sharon, Marlies, Serge en Henriëtte, Tonneke Brouwers bij de muntenverkoop, de meiden van garderobe Rayna en Erin die netjes op ieders jas pasten, Ronald Theeuwes chef de mission, Leon Oomen voor het geluid en de techniek en Rachel Brouwers als gastvrouw bij de entree samen met de beveiligers.

Iedereen bedankt voor dit heerlijk avondje bij DESK!

Tekst: Dieter Cleijn

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >