DESK ontvangt een bijzondere gast tijdens het 90-jarig jubileum...

Spot de BN'er!

Zoals bekend vieren we in het weekend van 22, 23 en 24 mei het 90-jarig bestaan. De organisatie heeft de planning bijna rond, later meer info over het hoe of wat in dit weekend. Althans, weekend... We maken er een feestweek van! De eerste activiteit verklappen we alvast en die vindt plaats op woensdag 20 mei. Die middag trappen we de viering van ons 90-jarig jubileum af en dat gebeurt met een wel heel bijzondere gast… Niemand minder dan Willeke Alberti komt naar Kaatsheuvel om op te treden!

In samenwerking met Stichting Maasduinen en de gemeente Loon op Zand willen we iets leuks organiseren voor een bepaalde doelgroep in onze gemeenschap en daarom hebben we de zéér geroemde zangeres gevraagd om op te treden. En daar heeft ze met enthousiasme ‘ja’ tegen gezegd! Willeke treedt woensdagmiddag 20 mei op (inclusief band) in Kapel de Vossenberg en na afloop neemt ze uitgebreid de tijd voor een praatje met de aanwezige gasten.

Het is de bedoeling om op 20 mei van 13.00 u tot 17.00 u een bepaalde doelgroep ouderen uit Kaatsheuvel, eenzame bejaarden, demente ouderen en mensen die in een sociaal islolement verkeren een aangename feestmiddag te bezorgen in het kader van het 90-jarig bestaan van onze vereniging. Nadere bijzonderheden volgen.

Feestcomité 90 jaar bestaan

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >