Verslag enquête A.L.V.

Dit zijn de uitkomsten.

Slechts 11 leden hebben de enquête ingevuld. Met trefwoorden volgt een samenvatting van de gegeven antwoorden.

Waar ben je het afgelopen jaar tevreden over?

Gezelligheid, deskundige trainers bij de jeugd, kampioenschap DESK 1, dat mensen op ons sportpark kunnen samenkomen, dat alle team kunnen voetballen.

Wat is het komende jaar voor verbetering vatbaar?

Ledenaanwas, nieuwe toplaag kunstgrasveld, meer vrijwilligers werven, invulling technisch beleidsplan door de 3 technische commissies

Welke wensen heb je voor de vereniging?

Aanvulling bestuur en commissies, groei aantal leden, dat we een zondagvereniging blijven, respect voor elkaar, op termijn DESK 1 zo hoog mogelijk voetballen, meer vrouwenteams, leden en ouders bereid zijn de club te runnen, nieuw kunstgrasveld, terugkeer kader jeugd, focus op doorstroming jeugd naar de selectie, zoveel mogelijk eigen jongens in DESK 1.

Het bestuur dankt de leden die het formulier ingevuld hebben.

Het bestuur.

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >