Voor de eerste keer: automatische incasso contributie (met enkele foutjes)

Het is zover!

Geachte Dessers,

op dinsdag 18 februari wordt voor de eerste keer de contributie via automatische incasso geïnd.
Het betreft de contributie over de maand januari 2020.
Zoals te verwachten was, gaat dat de eerste keer niet helemaal voor 100% goed.
Bij enkele (oud)-Dessers wordt een bedrag afgeschreven, dat niet correct / te hoog is.
Dat bedrag wordt door de penningmeester op dezelfde dag nog teruggeboekt.
Bij een flink aantal jeugdleden, geboren in de jaren 2011 en 2012 wordt abusievelijk een bedrag van € 8,50 afgeschreven.
Dat moet € 14,00 zijn. De betreffende leden krijgen in de loop van deze week een acceptgiro van ondergetekende om het resterende bedrag € 5,50 alsnog over te maken.
Een aantal leden zijn abusievelijk niet opgenomen in het bestand dat door DESK naar de bank is gestuurd.
Ook deze leden ontvangen een acceptgiro.
Wij streven ernaar om de contributie-ronde van februari 2020 helemaal correct te laten verlopen.
Deze contributie wordt geïncasseerd in de laatste week van februari 2020.
Eventuele foutjes in die contributie-ronde zullen wij onmiddellijk herstellen.
Alle begin is moeilijk, zullen we maar zeggen, maar excuses van onze kant voor de gemaakte foutjes zijn op zijn plaats.

Met vriendelijke groeten,

Hennie Balvers,
leden- en contributie-administratie v.v. DESK.
tel. 0416-276564  -  e-mail: fam.balvers@home.nl  of  ledenadministratie@vvdesk.nl

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >