90-jarig jubileum DESK: aftrap op woensdag 20 mei met Willeke Alberti

Een mooi begin!

Aan de leden van v.v. DESK,

Half februari heeft het bestuur aangekondigd dat op woensdagmiddag 20 mei de aftrap wordt verricht van het feestweekend van onze vereniging i.v.m. het 90-jarig bestaan in de Kapel van Park De Vossenberg, Antoniusstraat 1 te Kaatsheuvel. Willeke Alberti, een van de bekendste zangeressen van ons land, heeft onze uitnodiging aanvaard om op te treden voor een speciale doelgroep uit Kaatsheuvel: bejaarden die in een sociaal isolement verkeren, licht dementerenden, ouderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Wie worden er uitgenodigd? Op de eerste plaats onze (oud) Dessers met partner en familieleden van de huidige DESK leden die tot bovenbedoelde speciale doelgroep behoren. Verder worden de bewoners van de verzorgings- en verpleeghuizen in Kaatsheuvel benaderd om deze feestmiddag bij te wonen.

Zijn er leden die een gezins- of familielid (bijvoorbeeld opa, oma, vader, moeder) die voor deze feestmiddag in aanmerking komen, meldt dit zo spoedig mogelijk aan Christ van Wezel (E: christvanwezel@vvdesk.nl).

Vermeld in de mail de volgende gegevens: naam lid, naam (namen) oudere(n) en hun adres.

Feestcomité DESK 90-jarig bestaan

Afgelopen zaterdag werd er optimaal genoten op het terras voor de kantine en langs de velden. Meer >

Kraker DESK - Willem II met een positief tintje Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd DESK JO12-1 en Willem II onder leiding van… Meer >

DESK VR1 - Asperen (2-1) De dames van DESK kende een aardige puzzel op te lossen met de vele afwezigen in de selectie van de dames. Meer >