Feestmiddag Willeke Alberti uitgesteld

Ook andere festiviteiten verzet.

In het kader van het 90-jarig bestaan van v.v. DESK zou Willeke Alberti op 20 mei een optreden verzorgen voor een select gezelschap uit Kaatsheuvel in de kapel van Park de Vossenberg. Daarvoor zijn uitgenodigd (oud) Dessers met partner en familieleden van de huidige DESK-leden, bejaarden die in een sociaal isolement verkeren, licht dementerenden, ouderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. (Oud) Dessers met partner hebben zich veelvuldig aangemeld. Ook bewoners van de verzorgings- en verpleeghuizen in Kaatsheuvel evenals bezoekers van de dagbesteding hebben kaarten besteld. Door het coronavirus wordt dit belangrijke onderdeel van de geplande festiviteiten uitgesteld. Afhankelijk hoe de crisis waarin we verkeren verloopt, wordt een nieuwe datum vastgesteld. Via de website van v.v. DESK en via De Duinkoerier zal bekend gemaakt worden wanneer het uitgestelde optreden plaatsvindt.

Ook bij het 75-jarig bestaan van v.v. DESK is de plaatselijke gemeenschap betrokken geweest, weliswaar op een geheel andere wijze. Destijds is door v.v. DESK een bronzen kunstwerk op een cortenstaal-sokkel aangeboden, voorstellende een voetbalteam. Dat heeft tot enkele jaren geleden een prominente plaats gekregen in het plantsoen voor de brandweerkazerne. Vanwege de metamorfose van Markt naar Anton Pieckplein is het beeld zolang opgeslagen op de gemeentelijke milieustraat. Op zaterdag 24 mei zou het kunstwerk herplaatst worden bij sporthal De Werft. Ook deze ceremonie hebben we vanwege de situatie waarin we verkeren moeten uitstellen tot nader order.

Ook de andere festiviteiten op vrijdag 22 mei, zaterdag 23 mei en zondag 24 mei worden uitgesteld naar een later moment.

Afgelopen zaterdag werd er optimaal genoten op het terras voor de kantine en langs de velden. Meer >

Kraker DESK - Willem II met een positief tintje Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd DESK JO12-1 en Willem II onder leiding van… Meer >

DESK VR1 - Asperen (2-1) De dames van DESK kende een aardige puzzel op te lossen met de vele afwezigen in de selectie van de dames. Meer >

DESK VR3 - Marvilde VR1 (0-2) Het was afgelopen zaterdagmiddag een half uurtje later dan gepland toen de dames van DESK VR3 de… Meer >