Meer info over de contributie-inning

Door Eendracht Sterk!

Beste Dessers,

De KNVB heeft dinsdag 31 maart besloten alle competities in het amateurvoetbal per direct te beëindigen. Dit betekent dat het seizoen 2019-2020 er voor alle DESK-teams opzit. De gezondheid staat voorop en dus respecteren we het besluit van de KNVB zéér. We hopen dat onze leden deze vervelende periode gezond doorkomen!

Als bestuur willen we onze leden, ouders/verzorgers en alle andere betrokken graag informeren over wat dit besluit voor gevolgen voor onze club heeft. Als vereniging met bijna 1000 leden worden we hard getroffen door de huidige situatie. Het bestuur heeft te maken met veel vraagstukken waarop het antwoordelijk nog onduidelijk is. Financiën - en in het bijzonder contributie-inning - is een van de onderwerpen die op dit moment logischerwijs veelvuldig wordt besproken. Contributie is onze grootste inkomstenbron en zeker in deze situatie, waarbij we broodnodige omzet mislopen en kampen met een groot aantal vaste lasten die gewoon doorlopen, zijn we hier zéér afhankelijk van.

De KNVB heeft als standpunt dat we de kosten die we met z’n allen maken, zoveel mogelijk met z’n allen dragen en vraagt voetballend Nederland om solidariteit en begrip rondom deze situatie. DESK conformeert zich in deze en alle andere situaties volledig aan de leidraad van de KNVB. Het tijdelijk stopzetten van contributie heeft grote financiële consequenties, die we ons niet kunnen permitteren. Het bestuur vraagt dan ook begrip voor de beslissing dat ieder lid de gebruikelijke contributie dient te blijven betalen, ondanks het feit dat er nu voor langere tijd geen gebruik kan worden gemaakt van de DESK-faciliteiten. De continuïteit van de vereniging is het allerbelangrijkst en daar kunnen jullie als DESK-leden in bijdragen!

Tot slot wensen we iedereen een goede gezondheid toe.

Niet al te lang geleden mocht Rens van Heijst zich tot winnaar van de derde editie van het VV DESK Darttoernooi kronen. Normaal… Meer >

Aanmelden kan tot en met 19 april

Op donderdag 21 maart 2024 is in de leeftijd van 82 jaar overleden de heer Thieu van Beek. Thieu is supporter van het eerste uur. Zijn… Meer >

Afgelopen maandagavond trapte DESK een eerste sessie af met een jeugdteam en ouders ter bevordering van een Positief Voetbalklimaat.… Meer >