Stoppen? Naar een andere club? Of natúúrlijk gewoon bij DESK blijven?

Op naar het volgende seizoen!

De Technische Commissies van DESK zijn druk bezig met het nieuwe seizoen. Onder andere wordt bekeken met hoeveel elftallen DESK in het nieuwe seizoen 2020-2021 deel gaat nemen aan de competitie. Het is daarom van groot belang dat er tijdig bekend is wie er eventueel gaat stoppen met voetballen bij onze vereniging.

Ga je stoppen met voetballen bij DESK? Word rustend lid en steun de club!
Als je definitief de voetbalschoenen aan de wilgen gaat hangen, maar wel nog iets voor DESK wilt betekenen, dan kun je sowieso rustend lid worden. Stuur dan spoedig een e-mail naar Hennie Balvers (ledenadministratie@vvdesk.nl) zodat dit in de ledenadministratie verwerkt kan worden.

Je bent al rustend lid voor € 7,- per maand en je steunt daarmee onze schitterende vereniging!

Helemaal stoppen als DESK-lid?
Besluit je helemaal te stoppen met voetballen en wil je niet rustend lid worden? Stuur dan ook een e-mail naar Hennie Balvers (ledenadministratie@vvdesk.nl) zodat dit in de ledenadministratie verwerkt kan worden.

Overschrijven naar een andere vereniging?

Als je naar een andere voetbalvereniging wilt gaan, dan dien je dit ook aan te geven. Ga naar jouw nieuwe vereniging en meld je daar aan. Je nieuwe vereniging meld je aan bij de KNVB als toekomstig lid. De KNVB constateert, dat je overschrijving nodig hebt, want je staat nog op de ledenlijst van DESK. De KNVB stuurt dan een bericht naar de ledenadministratie met het verzoek toestemming te verlenen voor de overschrijving. Hennie Balvers gaat met een terugkoppeling naar de KNVB akkoord met de overschrijving, als hij vastgesteld heeft, dat je contributie betaald is, dat er geen openstaande boetes zijn en dat eventuele DESK-kleding ingeleverd is. De KNVB voert je vervolgens af als lid van DESK en schrijft je in bij de nieuwe vereniging.

Let op: de overschrijvingstermijn sluit op maandag 15 juni 2020, 23.59 uur.

Wacht niet tot het allerlaatste moment! Op de eerste plaats loop je dan de kans dat de ledenadministratie niet in de gelegenheid meer is om het formulier in te vullen. Ook weten de Technische Commissies van DESK dan veel te laat hoeveel spelers er volgend seizoen beschikbaar zijn.

Word vrijwilliger en blijf betrokken!

Mocht je niet meer willen voetballen of rustend lid van de club willen zijn, dan kun je altijd nog vrijwilliger worden en betrokken blijven bij onze schitterende vereniging. Wij kunnen nog genoeg extra handen gebruiken. Kijk bij de vacatures voor een passende vrijwilligersfunctie.

Breng jouw teamgenoten hiervan op de hoogte!

Afgelopen zaterdag werd er optimaal genoten op het terras voor de kantine en langs de velden. Meer >

Kraker DESK - Willem II met een positief tintje Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd DESK JO12-1 en Willem II onder leiding van… Meer >

DESK VR1 - Asperen (2-1) De dames van DESK kende een aardige puzzel op te lossen met de vele afwezigen in de selectie van de dames. Meer >

DESK VR3 - Marvilde VR1 (0-2) Het was afgelopen zaterdagmiddag een half uurtje later dan gepland toen de dames van DESK VR3 de… Meer >