Deze zomer alsnog 'Voetbaldagen' bij DESK

Schrijf je (kind) nu in!

Afgelopen jaar organiseerden DESK en VoetbalParty voor de eerste keer de Voetbaldagen in de voorjaarsvakantie. Een uitdagend en afwisselend programma op het voetbalveld zorgde ervoor dat spelers en trainers zichzelf geen moment verveelden. De tweede editie zou tijdens de afgelopen voorjaarsvakantie plaatsvinden, maar door de maatregelen rondom corona is een en ander niet doorgegaan. Maar er is nu goed nieuws: De Voetbaldagen gaan in de zomervakantie alsnog plaatsvinden bij DESK!

Kleine wijzingen
Een aantal kleine aanpassingen is doorgevoerd: zo wordt er geen twee volledige dagen gevoetbald, maar drie ochtenden. Ook is er plaats voor minder deelnemers. Dit jaar gaan de Voetbaldagen plaatsvinden op maandag 13, dinsdag 14 en woensdag 15 juli 2020. De inschrijving voor dit evenement is op dit moment al gestart en er is plaats voor maar zestig voetballers, geef je dus snel op! Tijdens deze twee dagen staan heel veel trainings- en voetbalvormen op het programma en natuurlijk worden er ook wedstrijden en toernooitjes gespeeld. Hierbij meer informatie over de Voetbaldagen:

De Voetbaldagen bij vv DESK
Wat: De Voetbaldagen
Wanneer: Maandag 13, Dinsdag 14 & Woensdag 15 juli 2020
Waar: Sportpark vv DESK
Wie: JO7 t/m JO13 (zowel jongens als meisjes!)
Tijd: 09.00-12.30uur
Inclusief: Voetbaltenue, VoetbalParty bidon & persoonlijk aandenken
Kosten: € 60,00 per deelnemer
Aanmelden: via mathijs@voetbal-party.nl (mail met naam, geboortedatum, telefoonnummer, vereniging en team)

Meer informatie is te vinden op www.voetbal-party.nl/voetbaldagen. Er is plaats voor maximaal 60 deelnemers bij vv DESK en omdat de opkomst bij de 1e editie van de Voetbaldagen al erg goed was, lijkt het verstandig om snel aan te melden om zeker te zijn van je plaats.

Met sportieve groet,

Mathijs Knapen

Let op! Inschrijving verlengd tot 26 april. Ook als je maar een deel aan wil sluiten, ben je van harte welkom! Het weekend start… Meer >

Zoals aangegeven in de A.L.V. van januari 2024 leggen wij op deze avond de statutenwijzigingen van vv DESK voor aan onze leden.… Meer >