Petra Delsasso nieuwe voorzitster jeugdvoetbal

Heel veel succes, Petra!

Vandaag 11 oktober 2018 beschikt onze vereniging weer over een leiding voor onze grote afdeling jeugdvoetbal. Petra Delsasso, voor velen binnen onze vereniging geen onbekende, heeft zich bereid verklaard om de kar te gaan trekken in de toekomst van v.v. DESK: de jeugdafdeling.

Op de Algemene Leden Vergadering van 26 januari jl. heeft Bas Mikkers, voorzitter van de afdeling jeugd, bekend gemaakt dat hij wegens drukke privé omstandigheden per 1 juli jl. zijn bestuurslidmaatschap niet wilde voortzetten. Bas is op 17 april 2014 bestuurslid geworden. Met reeds een verleden in onze jeugd als lid van de jeugdcommissie heeft hij 4 jaar lang de belangen van kanjers, pupillen en junioren op prima wijze in het bestuur behartigd en… met succes! Onze jeugdafdeling is in meerdere opzichten gegroeid, niet alleen qua ledenaantal doch ook prestatief en vooral organisatorisch. Bas heeft daar een enorme positieve stempel op weten te drukken. Op de komende A.L.V. gaan we op passende wijze afscheid van hem nemen.

Al enkele jaren vindt het bestuur dat een dame in het bestuur ontbreekt. Gezien de samenstelling van de vereniging met o.a. een groeiende meisjes/dames afdeling zou het gewenst zijn om dat ook waar te nemen in de vertegenwoordiging in het bestuur. Na een intensieve zoektocht hebben we Petra Delsasso bereid gevonden om als voorzitster van onze jeugd in het bestuur zitting te nemen. Na het bijwonen van enkele bestuursvergaderingen heeft ze de belangrijke stap gezet: als opvolger van Bas gaat ze tot de komende A.L.V. de afdeling jeugd leiden. Op de A.L.V. in januari 2019 stelt het bestuur haar voor als kandidaat bestuurslid, waarna de leden beslissen of Petra de komende 3 jaren onze vereniging haar talenten mag gaan tonen.

Petra, voor nu alvast van harte gefeliciteerd en heel veel succes!

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >

Helaas bereikte DESK deze week het treurige nieuws van het overlijden van Rob de Bruijn. Vele jaren vrijwilliger bij DESK, vader van… Meer >