Sponsors

“Voetbalvereniging DESK (Door Eendracht Sterk Kaatsheuvel) werd in 1930 opgericht door 15 oud-kostschooljongens. Een hele poos werd er gevoetbald op de terreinen waar nu De Efteling is gevestigd. Dertig jaar geleden, in 1977, werd het huidige sportpark Eikendijk betrokken. In 2001 werd een prachtige nieuwe kleedaccommodatie gebouwd en is het clubhuis ingrijpend gerenoveerd. In 2006 werd het sponsorhome in gebruik genomen en het kunstgrasveld gerealiseerd. In 2007 keerde DESK terug in de hoofdklasse.

DESK is uitgegroeid tot een bloeiende voetbalvereniging met meer dan 950 leden en telt liefst 54 voetbalteams, waarvan tien seniorenteams bij de mannen en drie bij de vrouwen, vierentwintig pupillenteams, dertien junioren- en drie meisjeselftallen. V.V. DESK heeft naast een sportieve functie ook een belangrijke maatschappelijke functie voor de gemeenschap van Kaatsheuvel. Met name daarom kan DESK trots zijn op het grote aantal sponsors dat bereid is de vereniging te ondersteunen. “