DESK dendert over Willem II heen

Willem II JO8-2
12-10-2019
vervallen

Vandaag stond de gloednieuwe JO8-4 tegenover de Tricolores van Willem II uit Tilburg. Met gastspeler Luke Snoeren werd het team gecompleteerd voor de wedstrijd vandaag. Het team startte met Jaylen onder de lat. Met Dani, Giovanni, Mathijs, Mahendra, Brian en Luke in het veld stond de formatie goed voor de wedstrijd tegen deze tegenstander uit Tilburg.

DESK komt in de wedstrijd en zet goed druk op de tegenstander. Het team komt na hard werken op een 1-0 voorsprong. Even later komt Willem II langs zij en scoort het de gelijkmaker. Daarna wordt het baltempo opgeschroefd en wordt Willem II op eigen helft vast gezet. De tegenstander uit Tilburg weet geen raad met de aanvallen van DESK en ziet de Geel-Blauwen flink uitlopen.

Giovanni viert zijn treffers met zijn teamgenoten en ook de stoïcijnse blik van Brian na zijn doelpunt zegt genoeg over de kwaliteit van dit team. DESK wint overtuigend met 7-1 van Willem II en heeft het een geweldige pot voetbal op het kunstgras gelegd.

Geweldig gespeeld boys!

Verslag: Dieter Cleijn