DESK JO8-4 dendert over Sarto heen

Sarto JO8-5
18-01-2020
11:00

Vorige week stond het team van DESK JO8-4 in de Blaak in Tilburg tegen het grote Sarto. Een uitwedstrijd stond op het programma voor Jaylen, Mathijs, Mitchell, Mahendra, Brian, Luke en Dani. In het doel Dani die eerder op de dag al een wedstrijd gekeept had bij de JO8-3 en Luke Snoeren die als gastspeler naar Tilburg afreisde nadat hij eerst een wedstrijd met zijn JO8-2 had gespeeld.

DESK begint stroef en heeft het moeilijk tegen Sarto in de beginfase van de wedstrijd. De ploeg komt eerst op een 1-0 achterstand tegen de Geel-Blauwen van Sarto. Na een minuutje of tien voetballen begint de trein te lopen en valt de gelijkmaker voor DESK.

Als de gelijkmaker valt begint de diesel in de korte beentjes van de spelers uit de JO8-4 op temperatuur te komen. Er wordt veel druk gezet, goed over gespeeld en doeltreffend afgerond. Het is Dani die 1 keer de bal uit het netje mocht vissen en zijn medespelers 9 keer ziet scoren.

De doelpunten komen van de voeten van Jaylen, Mathijs, Luke en Mitchell waarmee de eindstand ruim in het voordeel van DESK bepaald wordt. Met een 1-9 overwinning keert DESK JO8-4 terug naar Kaatsheuvel met de verdiende drie punten in de tas. Goed gespeeld boys!

Verslag: Dieter Cleijn