JO8 meteen op stoom

Sleeuwijk JO8-1
01-09-2018

Het was wel heel vroeg opstaan voor onze toppers van JO8-1 om de eerste officiële wedstrijd van het seizoen te voetballen.

Op het programma stond de beker uitwedstrijd tegen v.v. Sleeuwijk JO8-1.

Voor de meeste spelers was het hun allereerste wedstrijd in JO8 en dus ook om 6 tegen 6 te spelen. Ole Van Persie, Ole Griezman en Mats Ronaldo speelden vorig jaar al in JO8, voor Mees Messi, Javayri Zlatan, Xemsedin Maradona en Floris Pique was het dus hun eerste wedstrijd.

Toch spannend om te beginnen. Na een goede warming up liet DESK direct na het eerste fluitsignaal zien dat ze er zin in hadden. Er werd direct druk uitgeoefend op de tegenstander en waren we bijna niet van de helft van de tegenstander weg te houden.

In het begin nog een beetje zoeken naar de juiste formatie, maar al snel stond iedereen op zijn favoriete plek.

Geen vaste keeper, de eerste helft hield Mats Ronaldo het doel van onze toppers schoon en Ole Griezman deed dat de tweede helft. Vandaag laten zien dat het visier bij de spelers al op scherp staat. Ole Griezman, Mees Messi, Ole Van Persie, Xemsedin Maradona en Javayri Zlatan scoorden er lustig op los.

Floris Pique en Javayri Zlatan zorgde er voor dat de enkele keren dat Sleeuwijk op onze helft kwam de bal weer snel terug was op de helft van de tegenstander. Daar stonden Mats Ronaldo en Ole Van Persie klaar voor de aanvoer naar onze spitsen, Ole Griezman, Xemsedin Maradona en Mees Messi.

Met veel enthousiasme en plezier werd de eerste wedstrijd gewonnen met 0-16 onder begeleiding van trainer/coach Junior.

Top gedaan, mannen!