Pak slaag voor DESK

Right'Oh JO19-1
29-09-2018

Scheidsrechter:   W. (Wilbert) Haarbosch

Op zaterdag 29 september stond voor DESK JO19-2 de eerste thuiswedstrijd van de competitie op het programma. Deze was tegen Right oh.

Wij begonnen niet sterk aan de wedstrijd en binnen vijf minuten keken wij al tegen een achterstand aan. Na dit tegendoelpunt ging het niet veel beter. Het lukte ons niet om een aanval op te zetten en we waren te veel op elkaar aan het mopperen en aan het zeuren. Het werd 0-2 door een fout van mij en niet veel later werd het ook nog eens 0-3. De 0-4 was een eigen doelpunt. Thijmen wil de bal wegkoppen maar kopt hem in eigen doel. Net voor rust krijgt Fabio een gele kaart wat betekent dat we het begin van de tweede helft met 10 man moeten spelen.

De tweede helft ging iets beter als de eerste helft en toen het weer elf tegen elf was kregen we ook wat meer kansen. Het lukte ons ook nog om te scoren. Uit een corner wist David binnen te koppen. We hadden even de hoop op hetzelfde scenario als in de beker wedstrijd tegen Fc Drunen maar dat zat er helaas niet in. Het werd 1-5 door een goed uitgespeelde aanval van de ploeg uit Geertruidenberg. Wel wist Moha via een hakballetje weer een goaltje mee te pikken maar het mocht niet meer baten en de wedstrijd eindigde in 2-6.

Volgende week gaan we ons proberen te revancheren in een uitwedstrijd tegen Jeka en we hopen dan de drie punten mee te nemen naar Kaatsheuvel.

Sam Haarbosch