Toch een doelpuntje in de laatste minuut

JEKA JO19-5
06-10-2018

Scheidsrechter:   C. (Cees) Schipper

Op zaterdag 6 oktober mocht DESK JO19-2 een uitwedstrijd spelen tegen JEKA in Bavel. We hoopten de drie punten mee naar huis te kunnen nemen.

JEKA was beter in de eerste helft. Wij kwamen niet echt aan voetballen toe en moesten vooral verdedigen. De 1-0 kwam uit een penalty. Maurits liep een tegenstander omver waarna de scheidsrechter naar de stip wees. De penalty werd benut en we keken tegen een achterstand aan. Het werd ook nog 2-0 wat ook de ruststand was.

In de tweede helft voetbalden wij een stuk beter dan in de eerste helft en we kregen ook wat kansen. Helaas lag de keeper van JEKA een paar keer in de weg waarmee hij doelpunten wist te voorkomen. De kansen die wij kregen kwamen van Fabio, Jurre en Sam maar helaas wist geen van deze drie een doelpunt te maken. Het werd wel 3-0. Ik speelde de bal heel slecht in bij het opbouwen waardoor JEKA de bal kon pakken en binnen kon schieten. Niet veel later maakte de thuisploeg nog een doelpunt maar deze werd afgekeurd wegens buitenspel. De uitslag werd 3-1. David wist voor ons in de laatste minuut nog een doelpuntje mee te pikken.

Volgende week spelen we een thuiswedstrijd tegen Sarto en dan willen we na twee verliespartijen weer een keer de winst pakken.

Verslag: Sam Haarbosch