Meiden trekken aan het langste eind

SCG'18 JO9-5M
DESK JO9-4M
06-10-2018
10:15

Na de grote overwinning van 15-1 tegen Boxtel vorige week, stond vandaag de uitwedstrijd tegen SCG'18 uit Sint-Michielsgestel op het programma. Na een goede warming up begonnen de meiden aan de wedstrijd. Met Lise de eerste helft op goal en Lieve, Mette, Isa, Sophie en Lobke in het veld gingen we goed van start. We hadden heel veel kansen alleen kwamen we er achter dat de keepster van de tegenpartij als een leeuw haar doel verdedigde. Dus dat was geen makkie om daar langs te komen. Uiteindelijk is dat gelukkig toch in de eerste helft gelukt. Ook de tegenstander wist ons doel te vinden (met een beetje geluk en een eigen doelpunt van onze kant!). We gingen de rust in met 2-2. In de tweede helft stond er aan beide kanten een andere doelvrouw onder de lat. Isa ging bij ons keepen en ook Lisse kwam bij ons het veld in. De wedstrijd ging gelijk op met kansen over en weer. Uiteindelijk trokken wij aan het langste eind en hebben we de wedstrijd gewonnen met 3-4. Super gevoetbald en gestreden meiden!!

Verslag: Hanneke Hamers

Klik hier om het album te bekijken.