De 3 punten mee naar Kaatsheuvel!!

Wilhelmina VR1
DESK VR1
18-11-2018

Scheidsrechter:   S (Simone) vanManen

Vandaag stond voor de dames van DESK VR1 de wedstrijd tegen Wilhelmina VR1 op het programma. Op een frisse zondagmiddag start de wedstrijd om 12.00 uur. DESK is er op gebrand om de 3 punten mee naar Kaatsheuvel te nemen. Dit zie je ook aan het spel de eerste 20 minuten van de wedstrijd. DESK domineert en maakt het spel, maar helaas gaan de kansen die gecreëerd worden er niet in. Het laatste gedeelte van de eerste helft wordt het spel van DESK wat minder en kan Wilhelmina een aantal keer gevaarlijk counteren. Op het scorebord staat 0-0 wanneer de dames de kleedkamer in gaan voor de rust.

De tweede helft start en DESK weet wat ze te doen staat. Het spel van de eerste 20 minuten voort zetten. DESK is erg fel en drukt door. Bij Wilhelmina weten ze hier niet mee om te gaan, waardoor de 0-1 voor DESK op het scorebord komt te staan met dank aan een speelster van Wilhelmina. Even later is het Naomi die een corner van Lauri in de goal kopt: 0-2!

Dit is eveneens ook de eindstand. De 3 punten mee naar Kaatsheuvel!!

Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen Bergeijk VR1 op het programma. Tot dan, Support your locals!