Accommodatie

Onze schitterende accommodatie wordt onderhouden door vele vrijwilligers van de Commissie Accommodatie. Iedereen kan eenvoudig zijn/haar steentje bijdragen om onze Eikendijk representatief te houden voor onze leden én voor de bezoekende clubs en supporters. Door alleen al de richtlijnen van onze accommodatie na te leven en te respecteren. Deze richtlijnen gelden voor alle spelers, trainers en supporters. Ga met respect om met onze accommodatie en volg de aanwijzingen van onze medewerkers op. Ook zij bieden jullie een verzorgde en bespeelbare grasmat ieder weekend om de sport door te laten gaan!

Richtlijnen velden

• De velden die beschikbaar zijn om te trainen zijn: Veld B (kunstgras) en de velden E, F en G.
  • De velden zijn alleen tijdens de training- of wedstrijdtijden toegankelijk voor DESK-leden. Het is voor leden én niet-leden verboden om de velden na training- of wedstrijdtijden te betreden.
  • Trainen op de velden C en D is niet toegestaan! In verband met de intensiteit en de wedstrijden die er op jaarbasis gespeeld worden.
  • Laat geen afval achter op de velden, maar gooi deze in de daarvoor bestemde afvalbakken.
  • Zet goaltjes na de training weer netjes aan de zijkant van het veld.

Richtlijnen kleedaccommodatie

• Gebruik alleen de toegewezen kleedkamer
    Neem niet een andere kleedkamer en douche zo kort mogelijk.
  • Trainer/leider ziet er op toe een nette/schone kleedruimte achter te laten
    Afval in de bestemde afvalbakken en de vloer droog en schoon achterlaten. De laatste trekt de vloer.
  • Schoenen maken we buiten schoon
    Op de daarvoor bestemde borstels. Dus niet in de gang en/of tegen de muren.
  • Douchen doen we efficiënt
    Gebruik de douche niet te lang. Een ander wil ook nog warm kunnen douchen.
  • Gebruik de medische ruimte en krachthonk met beleid
    Afval in de bestemde afvalbakken en de gebruikte spullen netjes schoon opbergen.
  • Ga met respect en beleid met het veld en de materialen om.

Onderhoud onze Eikendijk gezamenlijk mee!

Ken jij iemand die ons prachtige complex voor alle leden en de bezoekers op niveau kan houden?
Laat hem of haar dan direct contact opnemen met onze accommodatiebeheerder via info@vvdek.nl.
Kijk voor de actuele vacatures en functies op www.vvdesk.nl/vacatures.