Vrijwilligers

Help Door Eendracht Sterk Kaatsheuvel vooruit!

Onze schitterende vereniging kent vele leden, rustende leden, oud-leden, vrijwilligers, sponsoren, ouders en vele supporters die ieder weekend genieten van onze core-business: voetbal! Binnen onze club zijn er vele vrijwilligers die de schouders eronder zetten om voor alle spelers en teams het voetballen mogelijk te maken.

Denk daarbij aan de vele trainers, leiders, scheidsrechters, clubhuis-medewerkers, accommodatiemedewerkers, leden van verschillende werkgroepen, tal van commissieleden, bestuursleden en vele vele meer. Allemaal mensen met dezelfde passie: Door Eendracht Sterk Kaatsheuvel vooruit te helpen!

Om het werk voor deze, “vaak onzichtbare”, vrijwilligers te verlichten is er een overzicht voor tal van vrijwilligersfuncties binnen onze vereniging. Wil jij je inzetten, zodat DESK wekelijks kan voetballen en de vrijwilligers die nu het werk verzetten te helpen daarbij? Meld je dan direct aan en geef daarbij aan wat voor vrijwilligerswerk je zou willen/kunnen doen binnen onze club.

Hoe?
Heel simpel, een mailtje naar vrijwilligers@vvdesk.nl met jouw gegevens.

Jaarlijks wordt ook de vrijwilliger van het jaar gekozen door de vereniging.

Word jij de volgende vrijwilliger van het jaar en wil jij je inzetten voor onze prachtige club?

Word vrijwilliger!

Help onze vereniging met het verlichten van de druk op extra handjes. Onze accommodatie, kleedkamers, kantine, tribunes en velden kunnen extra onderhoud gebruiken.

Jij kan ons daarbij helpen. Hoe? Informeer naar de mogelijkheden via vrijwilligers@vvdesk.nl

Openstaande functies:

Accommodatie medewerkers

Ons Sportpark met veel groen kent een aardige lijst aan verschillende vrijwilligerstaken. Denk hierbij aan snoeiwerkzaamheden, opruimen van het sportcomplex, schoonmaakwerkzaamheden, onderhoudsklusjes aan de accommodatie en nog veel veel meer.

• Ben jij onze duizendpoot die zich lekker in de buitenlucht in wil zetten voor onze vereniging? Neem gerust contact met ons op, dan kunnen we samen kijken welke taken voor jou geschikt zijn en het beste bij jou passen.

Redacteur nieuwsbrief voor sponsoren

Onze sponsoren willen wij graag op de hoogte houden van de activiteiten bij DESK. Hiervoor geven wij 3 a 4 keer per jaar een sponsor nieuwsbrief uit. Vind jij het leuk om deze op te maken? Wij zoeken hiervoor:

• Goede schrijfvaardigheden
  • Weet nieuws aantrekkelijk over te brengen aan de doelgroep waarvoor het is bestemd
  • Deze vacature is ook geschikt voor jonge lerende redacteuren
  • De tijdsinvestering is ongeveer 3 a 4 uur per sponsornieuwsbrief

Accommodatiebeheerder

Van maandag tot en met donderdag wordt er getraind op de velden van DESK. Van de kleedkamers en douches wordt uitgebreid gebruik gemaakt. Hiervoor zoeken wij mensen die lichte schoonmaak van de kleedkamers willen doen (bezemschoon), de trainers, spelers behulpzaam wil zijn om hen te helpen met vragen en aan het einde van de avond de kleedkamers wil afsluiten.

Wij vragen je om van 18:00 tot ongeveer 21:45 aanwezig te zijn. Kan je niet alle dagen maar een dag, ook geen probleem dan ontvangen wij graag jouw reactie voor de dag dat je wel kan.

Deze functie is geschikt voor iedereen tussen de 18 en 88 jaar. Een vrijwilligersvergoeding is op deze functie van toepassing.

Voor meer informatie of aanmeldingen op bovenstaande functies kun je contact opnemen via vrijwilligers@vvdesk.nl

Horecapersoneel

De cafetaria in het clubhuis zouden wij graag weer geopend hebben. Daar hebben we wel extra handjes voor nodig? Heb jij het in je om jouw eigen cafetaria te runnen en bak jij het lekkerste frietje speciaal in de sportkantine?

In overleg bepalen we jou inzet en hopen dat jij op zaterdag vanaf 12u de inwendige mensch kan voorzien van een lekkere snack. Je kunt al mee helpen als je 16 jaar of ouder bent.

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met vrijwilligers@vvdesk.nl

Organisator opruimdag aan het einde van het seizoen

Ieder jaar zijn er verschillende werkzaamheden die gedaan moeten worden om het seizoen goed af te sluiten op de accommodatie. Denk hierbij aan het loshalen van netten, kleine reparaties, opruimen goals in de zomeropslag etcetera. Hiervoor willen wij alle teams inzetten van jong tot oud om deze werkzaamheden gezamenlijk te doen. Na afloop is het de bedoeling om gezellig met elkaa het seizoen af te sluiten. Zo'n activiteit vereist wel een gedegen voorbereiding en hiervoor zoeken wij een coordinator. Ben jij:

• een goede organisator
  • weet vooruit te plannen
  • weet duidelijk aan te geven aan de betrokken wat er van hen wordt verwacht
  • gezellig

dan zoeken wij jou. De tijdsbesteding is afhankeijk van een goede voorbereiding, maar zal zeker aan het einde van het seizoen enige uren kosten. Uiteraard bestaat de mogelijkheid om andere mensen hierin te betrekken, jij bent tenslotte de coordinator.