Informatie Club van 50

Vanaf 2023 is het initiatief genomen om de ‘Club van 50’ weer nieuw leven in te blazen en onze prachtige vereniging te ondersteunen door middel van een jaarlijkse bijdrage. Hieronder volgt alle informatie over de Club van 50.

Wat is de Club van 50?

De Club van 50 is een groep van donateurs die DESK een warm hart toedraagt en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van 50 euro doneert. Voor deze donatie krijgt men een vermelding op het Club van 50-bord in de kantine. Het beschikbare gedoneerde geld wordt besteed aan projecten binnen DESK. Hierbij kan worden gedacht aan de verfraaiing van ons sportcomplex, de aanschaf van materialen of de verbetering van de jeugdopleiding.

Deelnemers

Iedereen is welkom om zich aan te sluiten bij de Club van 50, jong en oud. Het getal "50" staat voor het bedrag dat als jaarlijkse bijdrage betaald zal gaan worden. Op ieder moment kan er door middel van een inschrijfformulier worden deelgenomen aan de Club van 50. Dit inschrijfformulier is te verkrijgen door hiernaar te vragen aan het kantinepersoneel of via de website van DESK.

De duur van het lidmaatschap is minimaal 1 jaar. Het lidmaatschap zal steeds stilzwijgend met 1 jaar verlengd worden. Beëindiging van het lidmaatschap kan plaatsvinden door schriftelijke opzegging. Deze opzegging dient uiterlijk 1 december ontvangen te zijn bij de organisatie van de Club van 50.

Uitvoering en verantwoording.

In het eerste kwartaal van ieder kalenderjaar zal de penningmeester de jaarlijkse bijdrage bij de deelnemers innen door middel van een automatische incasso. Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV), ook in januari, zullen de bestedingsdoelen van de Club van 50 worden bekend gemaakt voor dat betreffende kalenderjaar. Daarnaast zal, tijdens dezelfde ALV, de financiële verantwoording plaatsvinden over de financiële administratie van de Club van 50. Deze administratie zal apart worden beheerd door de penningmeester, die te allen tijde eindverantwoordelijk zal zijn vanuit het bestuur voor de financiën van de Club van 50.

Suggesties voor bestedingsdoelen kunnen worden gedaan door een mail te sturen naar
clubvan50@vvdesk.nl.

Praktische zaken

Ton Brouwers en Jan Dingemans zullen de praktische uitvoering voor hun rekening nemen wat betreft de Club van 50. Bij eventuele vragen kunt u bij hen terecht, of u kunt een mail sturen naar clubvan50@vvdesk.nl.

Met sportieve groeten, namens het bestuur,

Ton Brouwers en Jan Dingemans

Toon komende 7 dagen   of selecteer een datum: