Nieuwe kleding

Met veel trots hebben wij het nieuwe wedstrijdshirt officieel gepresenteerd tijdens onze businessclub avond. Vanaf heden is het nieuwe wedstrijdshirt voor alle actief voetballende leden beschikbaar. Dit wedstrijdshirt wordt éénmalig kosteloos aangeboden.

Onderstaand tref je de data aan voor het ophalen van de shirts en wat je moet doen mocht het niet passen.

Daarnaast stellen wij éénmalig kosteloos een trainingsjack voor de actief spelende leden beschikbaar en ontvangen de begeleiders van de teams nieuwe kleding. Je ontvangt spoedig bericht wanneer dit afgehaald kan worden.

Houd er rekening mee dat we allemaal uiterlijk zaterdag 20 april in de nieuwe wedstrijdtenues spelen, oude zijn dan niet meer toegestaan.

Onze speciale dank gaat uit naar de sponsoren die het allemaal mogelijk hebben gemaakt. Dank jullie wel Mandemakers Keukens, Hoefnagel Totaalbouw, Trimbach Dozen, Haveco Zitmeubelen, Juveco Meubel Design en Peter van Son Interieurobjecten!

Maandag 15 april
18:00 - 19.15 uur
JO8 - JO9 -JO10 -JO11-JO12-JO13-2
JO15-2 - JO17 - JO18
MO15 -MO17

Dinsdag 16 april
18.15 - 20.00 uur
MO9
JO13-1 - JO14 - JO15-1 - JO19
Alle senioren teams.

Woensdag 17 april
18:00 - 19.15 uur
JO7

De wedstrijdshirts worden op team uitgereikt, dus graag alleen de leider/trainer/verantwoordelijke ouder de complete set komen ophalen.

Ruilen aanstaande woensdag en donderdag, daarna op afspraak bij Esther van der Woerd

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >