Uitnodiging voor A.L.V. op vrijdag 3 mei 2024 i.v.m. statutenwijziging

Zoals aangegeven in de A.L.V. van januari 2024 leggen wij op deze avond de statutenwijzigingen van vv DESK voor aan onze leden. Waarschijnlijk zal in deze eerste vergadering niet het vereiste quorum gehaald worden, daarom zal na een korte pauze direct een tweede vergadering plaatsvinden ook op deze avond.

Het bestuur stelt het zeer op prijs als zoveel mogelijk leden de A.L.V. bezoeken.
Indien u via secretaris@vvdesk.nl aangeeft dat u komt ontvangt u een overzicht van de belangrijkste wijzigingen en de nieuwe statuten.

U bent van harte welkom op vrijdag 3 mei om 20.00 u in ons clubhuis. Inloop is vanaf 19.45 uur.

Het bestuur

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >