Inschrijvingen pupillenweekend verlengd tot en met 26 april

Let op! Inschrijving verlengd tot 26 april.

Ook als je maar een deel aan wil sluiten, ben je van harte welkom! Het weekend start rond 14.30 op zaterdag en eindigt op zondag rond 9.30. In- en uitstromen is mogelijk op zaterdag om 16.45, 18.15, 20.15 en 23.30 .
Geef bij de inschrijving duidelijk aan wanneer je in of uitstroomt!

inschrijven via deze link

Ook zijn we nog steeds op zoek naar vrijwilligers voor dit leuke weekend. Geef je op met de inschrijving of geef het door aan een van de leden van de jeugdevenementen commissie (Dennis, Bas, Esther en Cindy).

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >