Wel en wee: Sterkte en beterschap Hanneke v/d Zundapp

Vanuit DESK leven wij mee met al onze leden en familieleden. Zo ook met Hanneke Jansen, moeder van DESK VR1 speelster Nienke Jansen, beter bekend als Zundappke.

Hanneke is tijdens de vakantie in Italië door haar krukas gezakt. Bij terugkomst in Nederland moest er een nieuw setje krukaslagers in haar enkelgewricht geplaatst worden. Een pittige ingreep die enkele dagen extra verblijf opleverde in het ziekenhuis vanwege een bacteriële infectie aan de lagers in haar geopereerde enkel.

Helaas voor Hanneke hing daar een verblijf van vijf dagen in het ETZ met volledige kost en inwoning aan gekoppeld. Het reilen en zeilen thuis kwam volledig op de schouders te liggen van manlief Marcel. Marcel Jansen, CEO van M. Jansen installations inc. , kende een pittige week tijdens de afwezigheid van Hanneke.

Gelukkig is Hanneke weer thuis en fleurt ze de straat én het centrum van De Moer weer op met haar graag geziene aanwezigheid. Heel veel sterkte en ontzettend veel beterschap toegewenst Hanneke! Hopelijk zien we je weer snel langs de velden op enig sportpark in onze gemeente.

Foto en verslag: Dieter Cleijn

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >