Bert van Deelen: Vrijwilliger van het jaar 2023

Vrijwilligersavond vv DESK weer geslaagd

We schrijven zaterdagavond 20:00u als de kantine van DESK in een informele huiskamersetting is omgetoverd voor de Vrijwilligersavond. De huiskamersetting is bewust gekozen voor alle vrijwilligers van DESK die naar de huldiging van de Vrijwilliger van het jaar gekomen zijn in hun tweede thuis.

Een groot aantal aanwezige vrijwilligers waren getuige van de huldiging van de Vrijwilliger van het jaar 2023. Onder toeziend oog van zijn vrouw en kinderen werd Bert van Deelen door voorzitter Ed van Ham toegesproken.

Bert van Deelen nam alweer meer dan zes jaar geleden het stokje over van de voormalig consul Bert Bool, helaas niet meer onder ons. De in Waalwijk getogen Bert van Deelen stapt iedere dag, door weer en wind, op zijn fiets naar de Eikendijk. Even een blik werpen op de velden, lijnen kalken, beregening van de velden (nu even niet nodig), doelen en netten repareren, terrein en gebouwen controleren op eventuele gebreken, het sleutelsysteem, het secretariaat met zijn maat Arnold Paashuis, en nog vele vele andere taken die voor Bertje vanzelfsprekend zijn.

Op zijn 74e merkt Bert wel dat een aantal extra handjes zeer welkom zou zijn om alle werkzaamheden te verdelen onder meerdere vrijwilligers binnen de commissie accommodatie. De tijd die Bert voor DESK en zijn leden besteed is niet uit te drukken in geld. Die inzet is onbetaalbaar en wordt zeer gewaardeerd door de club en de leden. Vandoor ook terecht dat Bert van Deelen als Vrijwilliger van het jaar 2023 gekozen is.

Na de speech van voorzitter Ed van Ham mocht Bert zijn naam vereeuwigen op de Wall of Fame van DESK. Daar staan vrijwilligers op die veel betekend hebben en mogelijk nu nog betekenen voor de club en zijn leden. Zeer terecht dat Bert van Deelen daar nu zijn naam ook aan verbind.

Naast de waardering en huldiging van Bert van Deelen richt de voorzitter zich ook naar alle overige vrijwilligers. De avond werd gehost door gastvrouw Marie-Therese van den Eerbeemd - Van Amelsfoort. De gastvrouw werd ondersteund door een goed doordacht draaiboek voor de vrijwilligersavond. Zo werden ook de aanwezige vrijwilligers getrakteerd op een heuse tombola waarbij een aantal willekeurige winnaars gehuldigd werden.

De avond werd ondersteund door het aanwezige barpersoneel en de sponsoren van deze geweldige avond, te weten Theater De Leest, Fit & Strong, Efteling en Esbeco. Dank voor jullie bijdrage aan deze vrijwilligersavond.

Onmisbaar voor onze vereniging zijn alle vrijwilligers. Deze geweldige groep betrokkenen maken de club, dragen zorgen voor de club en vormen de cultuur van de club. Een bijzonder woord voor waardering voor iedereen die zich op welke manier dan ook inzet voor onze schitterende vereniging. Ons tweede thuis, daar waar je je stem kwijt kunt, daar waar je je gewaardeerd voelt. Door Eendracht Sterk Kaatsheuvel is niet voor niets al meer dan 90 jaar in de Gemeente Loon op Zand en ver daarbuiten bekend voor velen.

Nogmaals de oprechte en terechte felicitaties aan Bert van Deelen als Vrijwilliger van het jaar 2023. En ook een oprecht dankwoord aan alle vrijwilligers van DESK, Door Eendracht Sterk Kaatsheuvel!

Foto's: Steffie Mertens & Jeanette vd Linden
Verslag: Dieter Cleijn

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >