Wat een animo

Het duurt nog een kleine twee maanden tot de triples ons weer om de oren gaan vliegen, maar de inschrijving is nu al vol! 48 DESK-leden en DESK-vrijwilligers gaan op vrijdag 2 februari uitvechten wie zich komend jaar de ‘DESK Darter van het jaar’ mag gaan noemen.

Mocht je toch nog kans willen maken op deelname aan het toernooi, dan kun je je inschrijven voor de reservelijst. Hiervoor dien je onderstaand formulier in te vullen, maar je hoeft het inschrijfgeld (nog) niet te betalen.

Uiteraard is iedereen van harte welkom om op vrijdag 2 februari het spektakel van dichtbij mee te maken. Naast gezelligheid en topsport zal er een loterij plaatsvinden, waarbij veel mooie prijzen te winnen zijn. Mis dit niet, want misschien ben jij wel één van de winnaars!

Als laatste willen we iedereen veel succes wensen met hun trainingskamp. Wij zetten alvast het pils koud en de frituur op 175 graden. Tot dan!

Dartscommissie VV DESK

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >