Kerstborrel 2023 vv DESK

Donderdagavond om 20:00u was de kantine van DESK het decor in kerstsferen. Onder het genot van gezellige muziek, sfeervolle verlichting werden de aanwezigen van de Kerstborrel getrakteerd op een Schrobbelèrke door de Feestcommissie.

Een bomvolle kantine op de Eikendijk met leden, vrijwilligers en betrokkenen van DESK werden uitstekend van een natje en een droogje voorzien. De Feestcommissie had weer een topavond georganiseerd. Een grabbelton met genummerde kerstballen was de attractie om prijzen te grabbelen. De prijzentafel werd mede mogelijk gemaakt door Mitra Lips, Jan van Woensel en Expert Dongen. De kerstboom werd gesponsord door Karin Smulders en Vd Pfff.

Marian Koot en Ton Brouwers met hulp van Guido de Kramer, Nick Damen en Ricardo Kruif tapten de ene na de andere Spa Goud voor het aanwezige publiek. Een flink aantal gasten hadden de uitnodiging begrepen en waren gekleed in hun meest foute kersttrui.

De dames van DESK VR3 hadden met het gehele team een surprise spelavond in de bestuurskamer. Surprise vlogen over de bestuurstafel onder het genot van een hapje en een drankje. Na de teambuildingsavond voegden de dames van DESK zich bij de aanwezigen in de kantine en ging het dak eraf.

Naast de complete selectie van DESK VR3 was er deze avond ook een ouderwetse reünie mogelijk van het Zevende. DESK 7 die ooit nog op zondagochtend om 10:00u in de wei stond gelijk vanuit de kroeg gerold die zaterdagavond weer een top omzet draaide. Zo waren er Remko Zijlmans, Hein Balvers, Jasper Beerens, Mathijs Span, Harm-Jan van Dinteren en Joep van Hedel met meer haar op z'n dan op z'n schedel. Het sterrenensemble was uiteraard niet compleet, daar er wel flink geproost werd op Rowie v/d Lee. Zo losten Jasper Beerens en Harm-Jan van Dinteren wekelijks de Fristi van de Week met elkaar af. De ene na de andere anekdote vloog over de tafel over de verrichtingen van het "oude" Zevende. Wellicht dat er in de toekomst nog een reünie in de agenda gezet gaat worden, daar houden we jullie nog van op de hoogte.

Rond de klok van elf uur klonk het clublied uit de speakers van de kantine. Vanuit het rookgordijn kwam Rob Grijsbach op om acte de présence te geven. Het DESK-lied schalde snoeihard door de kantine en werd gevolgd door een geweldige medley van hits van Robke. Fiesjat nog Rob met je verjaardag afgelopen week.

De geweldige kerstborrel werd rond de klok van twaalf afgesloten en alle aanwezige blikken terug op een heerlijke gezellige avond. Speciale dank voor onze vrijwilligers, Marian Koot Nick Damen, Ricardo Kruif, Guido de Kramer, Ton Brouwers en alle sponsoren van deze avond.

Foto's en verslag: Dieter Cleijn

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >