De aftrap is gedaan

Afgelopen woensdag 17 januari kwamen alle amateurverenigingen bijeen voor het project "Positief Sportklimaat Loon op Zand"

Samen zorgen voor een fijne en veilige omgeving waarbij we onszelf ontwikkelen, elkaar helpen en op elkaar letten. Dat is een basis waar iedereen zich in kan vinden en waar een sportomgeving met veel positieve potentie in kan bijdragen.

Mooi is het om te zien dat binnen onze gemeente de voetbalclubs Uno Animo, Blauw-Wit ’81, Berkdijk en onze club de aftrap hebben genomen om samen met de Gemeente en de Gouden Formule bij te gaan dragen aan een Positief Sportklimaat. Ondersteund en begeleid daar waar nodig door P&M-jeugd.

De symbolische ondertekening heeft plaatsgevonden in theater Het Klavier met alle betrokken partijen. Dat andere (sport) verenigingen dit ook steunen en hierbij aan gaan sluiten zal zeker niet lang gaan duren. Binnen onze club is het Esther van der Woerd die zich hier hard voor heeft gemaakt. Zij zal samen met leden, trainers en bestuur bewust en actief aan de slag gaan binnen v.v. Desk.

Fantastisch … en er zijn al diverse initiatieven, onder andere RKC laat zien dat het niet alleen bij woorden blijft.

Op naar een positief voetbalklimaat voor iedereen!

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >

Helaas bereikte DESK deze week het treurige nieuws van het overlijden van Rob de Bruijn. Vele jaren vrijwilliger bij DESK, vader van… Meer >