Algemene Ledenvergadering vv DESK

Afgelopen vrijdagavond 26 januari 2024 vond de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering van DESK plaats. Voorzitter Ed van Ham heette alle aanwezigen een warm welkom tijdens de opening van de ALV.

Nadat iedereen welkom is geheten door de voorzitter benadrukte deze de noodzaak voor extra handjes in de personen van vrijwilligers. Voor een vereniging is het belangrijk dat er een grote groep vrijwilligers is die de club een handje willen helpen. Super belangrijk voor het voortbestaan van de club!

Ook stipte Ed vele verbeteringen aan, bijvoorbeeld op het gebied van accommodatie en verduurzaming. Zo zijn de nieuwe CV installatie en ook de LED verlichting langs de velden in gebruik genomen. Een grote stap voorwaarts zowel milieutechnisch als financieel.

Een korte terugblik op het senioren-, jeugd- en damesvoetbal wordt gevolgd door een dankwoord aan de grote groep sponsoren. Ook zonder hen zou DESK niet de gewenste doelen kunnen behalen en de geplande activiteiten uit kunnen oefenen. Dank daarvoor.

Ook het resultaat van de worstenbroodactie, welke georganiseerd wordt door Joyce Broeren en Jan Dingemans. Wederom weer een mooie opbrengst voor de geplande bestemming. Iedereen bijzonder dank voor jullie inzet!

Helaas is Ad van Beek vanwege ziekte deze ALV afwezig en wordt zijn rol overgenomen door Joyce. Veel beterschap Ad!

Het jaarverslag wordt doorgenomen per commissie en wanneer er vragen zijn, dan is hier tijd en ruimte voor. De controle van de kascommissie, die toezicht houdt op de financiën, wordt doorgenomen en geaccordeerd.

Wanneer het jaarverslag is goedgekeurd door de aanwezige leden volgt de huldiging van een groot aantal jubilarissen. In het bijzonder de reeds 78 jarige Henk Klijn die aanwezig is om het scapulier voor zijn veertig jarige lidmaatschap van DESK in ontvangst te nemen.

Helaas konden een aantal jubilarissen niet aanwezig zijn om hun scapulier in ontvangst te nemen. Ook voor hen alsnog de warme felicitaties en dank voor steun aan de club.

In het vrouwenvoetbal is er ook een jubilaris in de persoon van Tinkie. Voetballend in het damesteam was zij een berucht duo met Susanne Landzaat, ook aanwezig voor de huldiging van Marie José Jansen wat haar echte naam is. Gefeliciteerd Tinkie!

Na de huldiging van de aanwezige jubilarissen bedankt voorzitter Ed alle aanwezigen voor hun komst, steun en inbreng in de vergadering. En sluit de ALV af met de mededeling dat er in 2024 een extra ALV ingelast zal gaan worden voor het updaten van de statuten van de vereniging.

Helaas zijn er niet meer foto's van de Algemene Leden Vergadering, nadat de camera van de verslaggever en fotograaf van DESK tijdens de vergadering niet meer gereanimeerd kon worden en helaas het loodje heeft gelegd.

Reageren op de notulen kan tot en met 1 april!

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >

Helaas bereikte DESK deze week het treurige nieuws van het overlijden van Rob de Bruijn. Vele jaren vrijwilliger bij DESK, vader van… Meer >