VV DESK DARTTOERNOOI 2024

Donderdag 1 februari klinkt er plots luid gejuich vanaf d’n Eikendijk. Een dag eerder dan gepland komen de mannen van Dartbaan Verhuur Van Dijk de dartbanen installeren. Dit betekent dat diezelfde avond nog flink geoefend kan worden door de fanatieke Dessers, want wat staat er de dag erop op het programma? Het VV DESK Ketsheuvels Darts Championship natuurlijk!

Met 48 deelnemers gaan we die vrijdag van start op de door SchoenenCentrum Vlaardingen gesponsorde borden. Het wordt meteen duidelijk dat het niveau niet in alle poules even hoog ligt. Bij de ene poule worden de dubbels zo uitgegooid, terwijl bij de andere poule de pijlen nog net geen schade aanrichten bij de naastgelegen padelbanen. Om dit de volgende editie te voorkomen, adviseren we iedereen om vaker een pijltje te gooien bij onze nieuwste club-, bord- en toernooisponsor; Poolcafé De Kets!

Het niveau gaat omhoog en na de poulefase gaat het, op een enkele baan na, een stuk sneller. De dames van familie Van Ham, die wederom bereid zijn om iedereen met alle liefde te verzorgen van vele drankjes en hapjes, krijgen het steeds drukker. Het wordt gezelliger en gezelliger, spannender en spannender. Wie gaat er uiteindelijk met de mooie prijzen van Mitra Lips, Harry de Louw Horeca en ‘t Roesje vandoor?

Het werd een hoogstaande finale, zowel qua niveau als qua sfeer. Een finale waar zelfs Co Stompé moeite zou moeten doen om aan te haken. Uiteindelijk was het Bas de Zeeuw die voor het tweede jaar op rij het onderspit moest delven. Met trots presenteren we u, de man wiens dromen dit jaar niet in duigen vielen, de man die gekleed was voor de gelegenheid, DE VV DESK KETSHEUVELS DARTS CHAMPION:

RENS VAN HEIJST

Alle kampioenen:
Champions League - Rens van Heijst
Europa League - Bram de Jong
Conference League - Casper Standaert
Hoogste finish - Mike van Ham (132)

Als laatste willen we alle sponsors (overzicht hieronder) enorm bedanken voor hun bijdrage aan het toernooi. Daarnaast zijn ook de deelnemers, barvrouwen en toeschouwers natuurlijk van onschatbare waarde. Onze dank  voor jullie is groot en hopelijk zien we jullie de volgende keer weer!

Sponsor dartborden - SchoenenCentrum Vlaardingen
Nieuwe club-, bord- en toernooisponsor - Poolcafé De Kets
Sponsors prijzen - Mitra Lips, Harry de Louw Horeca, ‘t Roesje, VV DESK
Sponsors loterij - Mykonos Kaatsheuvel, Albert Heijn Kaatsheuvel, JumpXL