Van de voorzitter in 479 woorden

Recentelijk zijn de laatste punten doorgesproken en zijn we tot een akkoord gekomen met de firma Oostendorp voor de levering en onderhoud van onze LED verlichting. Op de velden A, B en E wordt de verlichting vervangen door LED. Voor veld F houden we de optie nog open aangezien we hier ook nog andere plannen mee hebben.
De werkzaamheden gaan starten in de week van 8 mei. Meer informatie over de werkzaamheden volgen wanneer dit noodzakelijk is.

Heel erg blij dat we als vereniging deze stap zetten. Zowel voor een betere voetbalbeleving als een verlaging van de maandelijkse energiekosten.

Helaas hebben we in februari afscheid genomen van Nigel Branderhorst die ruim 2 jaar als Hoofd Jeugd Opleiding heeft gewerkt. Dankbaar zijn wij hem voor de inzet en wens hem veel succes toe bij de volgende stappen die hij gaat maken in zijn carrière.  Hopelijk kunnen we de taken spoedig met elkaar verdelen tot er een andere oplossing is.

Binnen het bestuur hebben we na het aangekondigde afscheid van Ton Brouwers, Jörgen Lips kunnen verwelkomen. Bedankt Ton voor al die jaren dat jij de kar hebt getrokken en welkom en veel plezier Jörgen.
Terugkerend in mijn woordje is echt de noodzaak die wij hebben om allemaal wat te doen binnen de club. Al zijn het maar 2, 3 dagdelen op een seizoen. Hiermee help je de club enorm. Wat is er dan zoal te doen? Frituur bemannen, secretariaat – ontvangst van teams, Ranja schenken, kleedkamer schoonmaak/afsluiten, tribunes afspuiten met de hoge drukspuit, koffiecorner bemannen, bestuurslid en nog veel en veel meer. Meer informatie schroom niet om mij een keer te mailen op voorzitter@vvdesk.nl

Het vinden en behouden van scheidsrechters is lastig. Gelukkig heeft Erik Medendorp aangegeven dat hij een plan wil opzetten om meer scheidsrechters bij de club te betrekken en ook goed de aandacht te hebben en houden op onze bestaande scheidsrechters, want net als vele andere vrijwilligers verdienen zij lof. Wil je Erik helpen? Laat het mij weten via bovenstaand mailadres.

De aangepaste tekeningen voor het samenvoegen van de velden F & G hebben wij inmiddels binnengekregen en zijn doorgesproken. Aan deze wensen hangt natuurlijk ook een kostenplaatje. Wij hebben gevraagd om een nadere detaillering van de kosten en in welke mogelijke fasering we dit kunnen doen. Dit traject loopt voorlopig nog door.

Ons sportpark blijft verbeteren en dat zien we terug in de beplanting welke is gedaan en ook de vlaggenmasten waarop we de sponsoruitingen hebben. Al is er al heel veel gedaan, we blijven hieraan doorwerken. Volgende stappen die we aan het voorbereiden zijn, is de bewegwijzering op het sportpark, een scorebord op het B veld, tribunes opknappen, fietsenstalling en of tijdens zaterdagen fietsen buiten de poort en zo nog heel wat andere zaken. Wil je meer weten over de plannen, meehelpen, sponsoring? Laat het weten we praten je graag bij.

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >

Helaas bereikte DESK deze week het treurige nieuws van het overlijden van Rob de Bruijn. Vele jaren vrijwilliger bij DESK, vader van… Meer >