Vriendenloterij

Beste DESK-leden,

Als voetbalvereniging zijn wij altijd op zoek naar manieren om onze club te ondersteunen en te laten groeien. Om die reden nemen wij al een aantal jaren deel aan de VriendenLoterij. Met de VriendenLoterij kunnen wij als club extra inkomsten genereren, wat wij vervolgens kunnen investeren in bijvoorbeeld onze jeugdopleiding, faciliteiten en activiteiten.

Hoe werkt het?

Het enige wat je hoeft te doen om ons te steunen is meespelen met de VriendenLoterij. Als deelnemer van de loterij maak je elke maand kans op fantastische prijzen, terwijl je tegelijkertijd de club steunt. Maar liefst 50% van de lotprijs gaat namelijk direct naar DESK!

Als lid van DESK kan je dus niet alleen kans maken op mooie prijzen, maar draag je ook bij aan de toekomst van onze club. Door je aan te melden voor de VriendenLoterij en DESK als begunstigde te kiezen, help je ons om onze doelen te bereiken.

Hoe kan je je aanmelden?

Je kunt je eenvoudig aanmelden via de website van de VriendenLoterij en daarbij DESK als begunstigde selecteren. Dit kost slechts een paar minuten van je tijd, maar kan een groot verschil maken voor onze club. Als je al meespeelt met de VriendenLoterij, dan kan je jouw lot ook koppelen aan DESK via jouw persoonlijke pagina.

Dus waar wacht je nog op? Meld je nu aan voor de VriendenLoterij en help DESK om zich verder te ontwikkelen! Bedankt voor je steun en hopelijk win jij binnenkort een mooie prijs.

Met sportieve groet,

Bestuur vv DESK

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >