Seizoensafsluiting jeugd

We schrijven zaterdag 17 juni als de tropische temperaturen over het sportpark Eikendijk heersen. Deze ochtend werd de onderbouw van de DESK jeugd in verschillende voetbalvormen uitgedaagd om in spelvorm het seizoen af te sluiten.

Onder begeleiding van de trainers van VoetbalParty werd met behulp van een aantal vrijwilligers het complete kunstgrasveld omgetoverd tot een voetbalarena. Een arena met veel verschillende activiteiten. Zo kon de jeugd van DESK hun persoonlijke records van schotsnelheid proberen te verbreken en was er ook een boarding voetbalveld opgeblazen. Daarnaast het authentieke gatendoek waar je zoveel mogelijk punten bij elkaar moest knallen in teamverband.

Voor de wat ervarene jeugdspelers van DESK was de mogelijkheid aangeboden om de bal "op de stropdas" te leggen. Een opblaasbare voetballer van maar liefst acht meter hoog met een heuse stropdas om punten te scoren.

Ook de voetbalquiz ontbrak niet voor de fanatieke spelers van DESK. Een nieuw en spannend onderdeel van alle voetbalactiviteiten was het soccersnooker. Een snookerspel met voetballen als biljartballen op het kunstgrasveld was een pittig en uitdagend spel voor de jongens en meisjes van DESK.

Naast alle activiteiten werd er ook nog een mini-toernooi gespeeld onder toeziend oog van de vrijwilligers en trainers van VoetbalParty. Rond klokslag 1 uur was de afsluiting een feit en kon de jeugd van DESK het seizoen afsluiten met een drankje, chips, een appel en veel nog een hapje en een drankje in de Derde Helft in de kantine.

Alle vrijwilligers die mee geholpen hebben, trainers, begeleiders en VoetbalParty bedankt voor deze afsluiting van het seizoen 2022-2023.

Foto & verslag: Dieter Cleijn

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >