Dennis van den Beukel neemt afscheid als penningmeester

Seizoen 2022-2023 zit erop, en daarmee komt er ook een einde aan de bestuursfunctie van Dennis van den Beukel. Eind juni heeft het bestuur afscheid genomen van Dennis, die aan het begin van vorig seizoen heeft aangegeven te gaan stoppen als penningmeester van DESK.

Na bijna vijfenhalf jaar is het tijd voor andere dingen, zoals onder andere het ondernemerschap, een pasgeboren dochter en een vervolgstudie. Het bestuur sprak mooie afsluitende woorden en bedankte Dennis voor zijn jarenlange inzet voor de vereniging.

Penningmeester

Begin 2018 begon Dennis als officieuze penningmeester van DESK, nadat deze functie enige tijd daarvoor vacant kwam. In 2019 is hij, bij goedkeuring van de ALV, vervolgens officieel toegetreden tot het bestuur. Mooie projecten volgden waarbij Dennis zijn steentje kon bijdragen, zoals onder andere de invoering van Club-Assistent en de vervanging van het kunstgrasveld. Daarnaast heeft Dennis er mede voor gezorgd tijdens de Corona-periode, dat alle relevante tegemoetkomingen vanuit de overheid werden aangevraagd.

Tijdens zijn periode als penningmeester heeft Dennis ook veel hulp gehad van de leden binnen de commissie Financiën: ‘Ik wil graag iedereen binnen de commissie Financiën, en met name Jac Klerx en Hennie Balvers, heel erg bedanken voor de ondersteuning gedurende de periode dat ik penningmeester mocht zijn. Jullie inzet heeft er mede aan bijgedragen dat we als vereniging financieel gezond zijn gebleven, ondanks de vele uitdagingen de afgelopen vijf jaar’.

Opvolger

Helaas heeft zich nog geen potentiële opvolger gemeld voor de vacante positie van penningmeester. Mocht iemand interesse hebben, dan willen we diegene graag aanmoedigen zich te melden bij het bestuur, zodat we gezamenlijk onze mooie vereniging weer een stukje beter kunnen maken.

Dennis, namens het gehele bestuur nogmaals dank en tot op d’n Eikendijk!

DESK JO12-1 - sv Reeshof JO12-1 (3-1) Zaterdagochtend 20 april staat de kraker tegen sv Reeshof op het programma voor de mannen van… Meer >

DESK JO10-2 - Gloria UC JO10 (5-8) De ploeg van trainers Jorg v/d Linden en Jilke v/d Ven waren helaas in het eerste kwart nog niet… Meer >

De ploeg van trainer Michael Koemans mocht zaterdagochtend om 09:00u aantreden in de derby tegen SSC'55. De debuterend Tweede… Meer >

Helaas bereikte DESK deze week het treurige nieuws van het overlijden van Rob de Bruijn. Vele jaren vrijwilliger bij DESK, vader van… Meer >